خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد از اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی و خیابانهای فرعی مجتمع خدماتی اطمینان ( صنایع مزاحم) خبر داد.
شهردار تایباد از اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی و خیابانهای فرعی مجتمع خدماتی اطمینان ( صنایع مزاحم) خبر داد.

شهردار تایباد از اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی و خیابانهای فرعی مجتمع خدماتی اطمینان ( صنایع مزاحم) خبر داد.

به گزارس سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس رامین خواجه احمدی سرپرست شهرداری تایباد، با بیان اینکه در طی اجرای عملیات نهضت آسفالت در شهرداری تایباد با همکاری و همراهی اعضای محترم شورای شهر، مسئولین معززشهرستان و نماینده محترم شهرستانهای تایباد، جام و باخرز، بالغ بر ۸۰درصد از خیابانها، کوچه ها و معابر سطح شهر مورد عملیات زیرسازی، آسفالت  و مرمت قرار گرفتند، از اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی و خیابانهای فرعی مجتمع خدماتی اطمینان ( صنایع مزاحم) خبر داد.

مهندس رامین خواجه احمدی با اشاره به کمبود شدید قیر و بد عهدی برخی مسئولین که قرار بود به اندازه مایحتاج شهرداری تایباد قیر دراختیار این نهاد مردی قرار گیرد، گفت: مجموعه شهرداری با سعی و اهتمام قیر مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه و نسبت به تعهدی که به شهروندان شریف تایبادی دارد، درسال جاری نیز طبق جدول ذیل اقدام به زیرسازی، آسفالت  و مرمت آسفالت حدود ۰۰۰/۳۰ متر مربع از خیابانها، کوچه ها و معابر سطح شهر نمود.

سرپرست شهرداری تایباد با یادآوری انتقال کسبه ارائه دهنده خدمات خودور از قبیل تعمیرگاه، سیم کشی، صافکاری، نقاشی، جلوبندی سازی و …. از خیابان جامی شرقی به اظهار داشت؛ خوشبختانه بعد از اعتراض شهروندان در خصوص ایجاد آلودگی های صوتی و زیست محیطی برخی صنایع در سطح شهر، مجتمع خدماتی اطمینان ( صنایع مزاحم) با بیش از ۵۰ مغازه درمحل خیابان دارالسلام ـ انتهای بازار جمعه ساخته و با قسمت مناسب در اختیار این عزیزان قرار گرفت که بحمدالله طی از چندی پیش و باتمام انتقال امتیازات برق، تلفن، آب و گاز به تمامی مغازه ها، شهرداری بلافاصله اقدام به اجرای عملیات آسفالت این محل نمود.

وی همچنین خاطر نشان ساخت که از زمان شروع به ساخت این مجتمع چندین بار علملیات خاک ریزی و زیرسازی خیابان اصلی و خیابان های فرعی این محل تا اتمام انتقال امتیازات برق،  آب، تلفن و گاز توسط واحد عمران شهرداری تایباد انجام گرفته است و با پایان کار انتقال این امور، بلافاصله آسفالت محل به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع آغاز و با کیفیت بالا به اتمام رسید.

سرپرست شهرداری تایباد بار دیگر با تاکید بر مراقبت و محافظت عموم شهروندان از اموال بیت المال که آسفالت نیز جزئی از این موارد محسوب می شود، اظهار داشت: مطمئنا با رعایت مسائلی همچون عدم رهاسازی فاضلاب خانگی در خیابانها و کوچه ها، جلوگیری از ریختن مواد نفتی از قبیل بنزین، گازوئیل، روغن و نفت بر روی آسفالت و … عمر آسفالت کوچه ها و معابر بالاتر خواهد رفت .

وی افزود: در حال حاضر تمامی کوچه ها و معابر و خیابانهای شهر و حتی مناطق تازه ساخت مانند مسکن مهر حافظ و فرهنگیان و منطقه سروش از آسفالت مطلوبی بهره مند شده اند، اظهار داشت: اداره عمران و واحد آسفالت شهرداری همواره بجز ایام بارندگی و برودت شدید هوا که امکان آسفالت یا لکه گیری میسر نیست، آماده رفع مشکلات شهروندان عزیز در این خصوص است و در صورت لزوم همشهریان عزیز می‌توانند با برقراری ارتباط از طریق سایت: http://www.sh-taybad.ir/  و یا شماره های تماس؛  ۵۴۵۲۲۲۶۵ و ۵۴۵۲۲۲۶۶ شهرداری و یا شماره ۱۳۷ تماس گرفته تا در اسراع وقت نسبت به رفع مشکلاتشان رسیدگی شود.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code