خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس خواجه احمدی: تنها راه حفظ و حراست از اموال عمومی، همراهی و همکاری مردم با شهرداری است.
مهندس خواجه احمدی: تنها راه حفظ و حراست از اموال عمومی، همراهی و همکاری مردم با شهرداری است.

مهندس خواجه احمدی: تنها راه حفظ و حراست از اموال عمومی، همراهی و همکاری مردم با شهرداری است.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس خواجه احمدی سرپرست شهرداری تایباد، با ابراز تاسف از تخریب بی‌رویه و مستمر اموال بیت المال واقع در پارکها و اماکن عمومی از قبیل تیرهای چراغ برق، نیمکتها، سیستم آبرسانی، کابل های برق و ….، تنها راه حفظ و حراست از اموال عمومی را همراهی و همکاری مردم با شهرداری برشمرد.

سرپرست شهرداری تایباد با بیان اینکه حفظ اموال عمومی و صیانت از بیت المال و آنچه از بیت المال محل خریداری گردیده از عوارضات پرداختی شهروندان تهیه و جهت رفاه عموم در نقاط مختلف شهر تعبیه مش شود، یک تکلیف و فراتر از وظیفه می باشد، اظهار داشت: طبق قانون و مقررات، سرقت و هرگونه تخریب اموال عمومی جرم محسوب می‌شود و بدون تردید با متخلفان برابر قانون از طریق مراجع قضائی برخورد خواهد شد.

وی فراهم ساختن شهری ایمن و بانشاط را در گرو همکاری و همراهی مردم با پرسنل شهرداری دانست و گفت: اگر همه مردم در قبال اموال و اماکن عمومی احساس مسئولیت نموده و در حفظ و نگهداری از آنها اهتمام ورزند، مطمئنا دست یابی به شهری آرمانی سرعت بیشتری بخود می گیرد.

مهندس خواجه احمدی در پایان با اشاره به اینکه جبران هزینه های خسارات وارد بر اموال بیت امال می تواند خرج پیشرفت و توسعه شهر گردد، بیان نمود: از تمامی همشهریان گرانقدر و فهیم تایبادی درخواست نمود تا خود آنها نیز در صورت مشاهده تخریب اموال عمومی توسط برخی افراد، با فعل ارزنده امر به معروف و نهی از منکر، از این عمل ناپسند جلوگیری نموده و همچون همیشه برای شهری ایمن و بانشاط همپای خادمین خود در شهرداری باشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code