خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس خواجه احمدی: هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است.
مهندس خواجه احمدی:  هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است.

مهندس خواجه احمدی: هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس خواجه احمدی سرپرست شهرداری تایباد در آغازین روزهای هفته دولت، با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر ، این دو شهید گرانقدر را نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم برشمرد و در پیامی هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام مهندس خواجه احمدی سرپرست شهرداری تایباد بدین شرح است.  

تاریخ شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران که با قدمتی ۴۰ ساله پایه های عزت و اقتدار خود را روز به روز مستحکم تر می نماید، یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود. هفته ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت گشته است.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد.

هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز خواهد شد. در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران مردم غیور ایران زمین، برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام در جهت ساختن ایرانی مقتدر، استوار، آباد و آزاد هم پیمان شده و با همدلی، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه های مختلف و نیز گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل تمامی ایرانیان بویژه جوانان عزیز را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان تایباد تبریک عرض نموده و موفقیت دولتمرداننظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم و امیدوارم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام گام های استواری برداریم.

ومن الله التوفیق

رامین خواجه احمدی

سرپرست شهرداری تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code