خانه » تمامی مطالب » اخبار » پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با دانش و روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با دانش و روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با دانش و روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ

سلامتی نعمتی گرانبهاست و تردیدی نیست که صیانت از سلامت انسان ها تنها برازنده افرادی است که از ناخوشی بیمارانشان غمگین و از سلامتی آنها خشنود می شوند.

نامگذاری اول شهریور، زادروز حکیم ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک، فرصتی است که دگر بار یادی کنیم از سپیدجامگانی که با مجاهدت و ایثارشان حافظ سلامت جامعه هستند، به طور قطع اولویت اصلی پزشکان سلامت بیماران و حفظ کرامت آنهاست و پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با دانش و روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

و اما امسال روز پزشک را در حالی گرامی می داریم که در گذر ماه های اخیر، جامعه پزشکی کشور همگام با تمامی خانواده مدافعان سلامت کشور، با بحران همه‌گیری کرونا مواجه بوده و با آمادگی حداکثری در مقابله با این پدیده شوم کوشش گسترده ای را در تسری بهداشت و سلامت برای آحاد جامعه به کار بسته تا همچون همیشه پیام آور سلامتی در اقصی نقاط ایران اسلامی باشند.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت را گرامی می دارم و روز پزشک را به همه پزشکان و دانشجویان پزشکی و پرستاران و کارکنان بیمارستانها و درمانگاه ها و بطور کلی مدافعان عرصه سلامت در دیار طیبات را تبریک عرض می کنم و سربلندی و سرافرازی و بهروزی روزافزون همه این عزیزان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

و من الله التوفیق

رامین خواجه احمدی

سرپرست شهرداری تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code