خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد: شهروندوان دلسوز برای شهر نعمتی بزرگ و الهی می باشند…
شهردارتایباد: شهروندوان دلسوز برای شهر نعمتی بزرگ و الهی می باشند…

شهردارتایباد: شهروندوان دلسوز برای شهر نعمتی بزرگ و الهی می باشند…

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، از همشهریان و شهروندان عزیز و فهیمی که در اداره شهر، همراه و همگام شهرداری هستند تقدیر و تشکر نمود.

وی توجه به نظافت شهر، رسیدگی به وضعیت فضاهای سبز شهری حتی با آبیاری یک درخت یا احداث فضاهای سبز کوچک در مقابل مغازه‌ها و منازل، حفظ و حراست از مبلمان شهری، عدم رها سازی فاضلاب های شهری در کوچه و خیابانها، مراقبت از آسفالت معابر و … را از جمله مواردی عنوان کرد که شهروندان گرامی می تواند به عنوان بازوی شهرداری در امور شهری فعالیت نمایند.

آقای صاحبدل شهروند خوب تایبادی که مقابل مغازه اش فضای سبزی زیبا احداث نموده است.

 

شهردار تایباد با اشاره به اینکه تمامی هزینه ها شهر از محل جمع آوری عوارض و خدمات شهری از قبیل صدور پروانه ساخت و ساز  و… به شهروندان تامین می شود، گفت: حفظ و حراست از شهر و رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری باعث کاهش هزینه های این نهاد مردمی شده که در  نهایت از این محل می توان به پیشرفت و توسعه شهر کمک شایانی نمود.

مهندس سیدالحسینی شهر خوب را مبتنی بر شهروندان خوب برشمرد و افزود: شهر خوب را شهروندان خوب می سازند و امیداوریم همچون گذشته شهروندان عزیز و شریف تایباد مجموعه شهرداری ر ادر اداره شهر همراهی نمایند تا شهری ایمن و بانشاط را برای خود و فرزندان مان بسازیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code