خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی: پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه ها، در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است..
مهندس سیدالحسینی: پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه ها، در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است..

مهندس سیدالحسینی: پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه ها، در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است..

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد، ضمن تبریک ایام خجسته دهه کرامت، پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه ها را در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برشمرد.

شهردار تایباد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را فرصتی مغتنم برای تصمیم گیری مردم در سرنوشت خویش دانست و افزود: شرکت در انتخابات و برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر آن موجبات عزت و اقتدار هر جامعه ای اعم از استان، شهرستان، شهر، روستا و در نهایت کشور را فراهم خواهد نمود.

مهندس سیدالحسینی انتخابات را مظهر تجلی حماسه سیاسی، همبستگی اجتماعی، اراده و مشارکت مردم خواند و گفت: شهرداری تایباد از ابتدای آغاز تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، همه امکانات و اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط را فراهم نموده است و در فضاسازی شهر برای این امر مهم سیاسی و اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

 

 

وی با تقدیر از  دفاتر کاندیداهای ریاست جمهوری در شهر تایباد و نیز نامزدهای شورای اسلامی جهت رعایت اخلاق و پرهیز از نصب بنر و پوستر در اماکن غیر مجاز، از عزیزان درخواست نمود تا برای بعد از انتخابات این عزیزان نسبت به جمع آوری مطلوب تبلیغات خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد در پایان با دعوت از مردم جهت حضوری پرشور در ۲۸خرداد جهت انتخاب افرادی اصلح برای شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری اذعان داشت: امیدوارم همه مردم، با حضوری پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات کشور به یادگار گذاشته شود.

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code