خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت.
شهردار تایباد در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت.

شهردار تایباد در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، همزمان با نهم اردیبهشت روز شوراها، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، در پیامی این روز را به تمامی اعضای شوراهای شهر و روستا در شهرستان، استان وکشور تبریک و  تهنیت گفت.

متن پیام تبریک شهردار تایباد بدین شرح است:

ۆ أَمْرُهُمْ شُوری‌ بَیْنَهُمْ 

نهم اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی است که براساس فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل پارلمان های محلی در شهر‌ها و روستاها؛ به عنوان روز شورا‌ها نامگذاری گردید و رویدادی ارزشمند در راستای اجرای قانون اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از عمق  جایگاه مردم در مشارکت جهت ساخت آینده ای بهتر برای میهن اسلامی است.

در جریان شیوع بیماری عالمگیر کرونا نیز، خدمات و اقدامات ارزشمند مختلفی در زمینه پیشگیری و مقابله با این اپیدمی توسط شهرداریها و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان برای مدیریت شهری و روستایی در راستای امیدبخشی به جامعه، اطمینان آفرینی در میان مردم صورت گرفت که آزمونی برای تقویت همدلی اجتماعی بود.

 

 

بی تردید شوراهای شهر و روستا با جدیت هرچه تمامتر و در عین قانون مداری در جهت تحقق و شکوفایی منطقه و نیل به توسعه پایدار و متوازن از طریق توسعه عدالت و رفاه اجتماعی، شکوفایی اقتصاد محلی، رونق تولید، کاهش محرومیت‌ها، ارتقا کمی و کیفی خدمات و بهبود مستمر زندگی شهروندان در شهرستان نقشی مهم را ایفا نمایند.

اینجانب فرا رسیدن این مناسبت مهم و بزرگ را صمیمانه حضور همه اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان و شهرهای تایباد و مشهدریزه  و کاریز  تبریک و تهنیت عرض نموده، از زحمات، تلاش‌های ارزنده، خالصانه و اثرگذار همه عزیزان در روند رشد، پیشرفت، عمران و آبادانی این دیار تقدیر و سپاسگذاری می‌کنم.

ایوب سیدالحسینی

 شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code