خانه » تمامی مطالب » اخبار » ملاقات عمومی روزهای دوشنبه شهردار تایباد با همشهریان، حتی در روزهای دیگر هفته نیز انجام می‌گیرد.
ملاقات عمومی روزهای دوشنبه شهردار تایباد با همشهریان، حتی در روزهای دیگر هفته نیز انجام می‌گیرد.

ملاقات عمومی روزهای دوشنبه شهردار تایباد با همشهریان، حتی در روزهای دیگر هفته نیز انجام می‌گیرد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در راستای تکریم ارباب رجوع، ارتباط بدون واسطه شهروندان با مسؤولان و آگاهی و پیگیری از مسائل و مشکلات مردمی، برنامه دیدار ملاقات عمومی مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، که از طرف استانداری و ووزارت کشور در روزهای دوشنبه تعیین گردیده، در دیگر روزها نیز، انجام می شود.

شهردار تایباد دراین باره بیان داشت: ملاقات های عمومی و چهره به چهره با شهردار تایباد، در راستای خدمت رسانی به شهروندان و افزایش رضایت مندی آنان، همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری  درخواست شهروندان توسط خودشان به صورت حضوری مطرح می شود و در حوزه های شهرسازی، املاک، نوسازی، حقوقی و… رسیدگی می شود و دستورات لازم جهت رفع مشکلات شهروندان صادر خواهد شد.

مهندس سیدالحسینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: این ملاقات  با رعایت پروتکلهای بهداشتی و براساس برنامه ریزی صورت گرفته و شهروندان به منظور رسیدگی به مشکلات و درخواست های خود، دستورات و  توضیحات لازم به منظور حل مشکلات خویش را رسد نمایند.

وی جلب رضایتمندی بیشتر شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با شهردار و مجموعه شهرداری وتکریم ارباب رجوع را از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی برشمرد.

شایان ذکر است یکی از عمده مشکلات مجتمع خدمات تعمیراتی اطمینان که خاکی بودن جاده آن بود، با حضور تنی چند از نمایندگان این مجتمع و دیدار با شهردار تایباد و صحبتهای انجام شده،  آسفالت خیابان این محل توسط واحد عمران، به محض دریافت قیر، در دستور کار قرار گرفت.

همچینین لازم به یادآور یاست بجز این دیدارها همشهریان عزیز تایبادیمی توانند با با برقراری ارتباط با تماس شماره رایگان ۱۳۷، مشکلات و امورات شهری خود را به شهردار و مسئولین واحدهای شهر ارجاع نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code