خانه » تمامی مطالب » اخبار » یا محول؛ حول حالنا الی احسن الحال
یا محول؛ حول حالنا الی احسن الحال

یا محول؛ حول حالنا الی احسن الحال

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن آن با فصل زیبای بهار در پیامی این ایام خجسته را تبریک و تهنیت گفت.

 

شرح این پیام بدین مضمون است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار                                                        یا مدبر الیل و النهار
الحول و الاحوال                                                       حول حالنا الی احسن الحال
*******************************

یا حی القیوم بر همه دقایق عمرمان، تو را شکر و سپاس گزاریم که با خوبی‌ها و بدی‌ها، هر آنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار زندگی ما را ورق زدی و برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد و سالی دیگر گذشت، پس باربار ثنایت گفته که فرصت و نعمت حیات را در این لحظات پایانی سال، نیز برما نصیب و روزی فرمودی و فرصت دادی تا در مزرعه زندگی عمر بکاریم .

سال ۹۹ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر زندگی همه ما اثر گذاشت که با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران ستادی و اقماری تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختیم و با  اجرای عملیاتهای مهم عمرانی و بهسازی و زیبا سازی چشم انداز شهر، در تمامی فعالیت ها و برنامه های شهرداری با توانی دو چندان به کار خویش با عشق به مردمان دیارمان کمرهمت بسته و بانجام رسانیم.

اینک که طبیعت در طلیعه بهار، جان و حیات دوباره می یابد، ما نیز بر بهار جان ها و قلب عالم امکان (ص) سلام و درود می فرستیم و سال نو را با تجدید عهد و ارادت به آن ذخیره الهی آغاز می کنیم و از قادر متعال مسئلت داریم که نصیب و روزیمان را از برکت و هدایت های بزرگان دیارمان بیش از پیش قرار دهد و جان ما را زنده و بهاری شاداب و با نشاط را درظل هدایت و برکات ایشان مستدام و مستمر نماید.

سال ۱۳۹۹ که با شیوع ویروس منحوس کرونا، کام بسیاری ازاهالی میهمن و دیارمان را تلخ نمود، بگذشت، تا بر یکایک ماثابت شود که مشیت الهی بر هر آنچه باشد، محقق شود و چه بسا که همین این تلخ کامی ها سرآغاز فصلی در زندگی ما باشد که سرخوشی و سرزندگی راحلاوتی دوچندان می بخشد.

علی ایحال به اذن و اراده باری تعالی نوروز با تمام زیبائیهایش فرارسید، ایام سرخوشی و سرسبزی آمده و جلوه ای دیگر از آفرینش و جلال الهی آشکار و  خورشید مهربان بهار، اشعه های پرخیروبرکت خویش را بر سرعالمیان  سایه می افکند و بازهم خادمان شما در مجموعه شهرداری تایباد، همچون دیروز و امروز و فردا،  خرسندند تا گامیدیگر در راه توسعه و پیشرفت و آبادانی دیارمان همگام و همراه راه ما باشیم.

ضمن تبریک سال نو به همه بزرگواران و معتمدین گرانقدر، مدیران  دستگاههای اجرائی و خدماتی دولتی و شرکتها خصوصی و بالاخص همشهریان عزیز و همکاران ارجمندم، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم امید است چون همیشه در سایه توجه حضرت حق باریتعالی پیروز و سربلند باشید.

با آرزوی صحت و سعادت همشهریان گرانقدر دیار طیبات

ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code