خانه » تمامی مطالب » اخبار » بانوان شاغل در شهــرداری تایباد، بمناسبت روز زن مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
بانوان شاغل در شهــرداری تایباد، بمناسبت روز زن مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

بانوان شاغل در شهــرداری تایباد، بمناسبت روز زن مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، همزمان با ولادت دخت نبی مکرم اسلام و روز مادر ـ زن ـ مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد از بانوان شاغل در این نهاد مردمی تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

وی با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) و روز زن به حضور زنان و مادران دیار مرزی تایباد و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به مقام شامخ حضرت زهرا(س) به عنوان اسوه زنان عالم، زحمات بانوان شاغل را ستوده و اظهار داشت: حضور فعال زنان در جامعه ، نقش مهم و کلیدی در پویایی و نشاط اجتماعی دارد.

مهندس سیدالحسینی با بیان اینکه ایفای نقش مادری درکنار مسئولیت پذیری در حوزه کار و اشتغال سختی های موجود را دو چندان می‌کند، گفت:  خوشبختانه شاهدیم که بانوان شاغل، در اکثر موارد توانسته اند با سعی و پشتکار و با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) و مدیریت در هر دو جبهه به خوبی در همه‌ی امور توفیقات چشمگیری را حاصل نمایند.

شهردار تایباد ضمن اشاره به اهمیت جایگاه زنان در جامعه، اظهار داشت: همانگونه که بانوان کشور ما پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشته اند، همواره و در طول عمر ۴۲ ساله انقلاب نیز در جهت پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی خدمات شایسته ای را بانجام رسانده اند.

ایوب سیدالحسینی با حضور در برخی واحدها و دفاتر شهرداری که بانوان در آنجا مشغول به فعالیت هستند، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات این بانوان و  ابراز خرسندی از همکاری با آنان، اذعان داشت: موفقیت و سربلندی بانوان در مسئولیت‌های مهم و خطیری که بر دوش شما بانوان گرانقدر نهاده شده، نشانگر عزم، اراده و تلاش صادقانه‌تان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، دینی و …. و بالاخص خانواده بوده و می باشد.

وی با اهدای لوح یادبود و هدیه به کارکنان خانم شاغل در شهرداری تایباد، صحت، سعادت و بهروزی تمامی بانوان کشور در تمامی عرصه ها مسئلت نمود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code