خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد در آغازین روز دهه مبارکه فجر، این ایام خجسته را به حضور مردم شریف تایباد تبریک و تهنیت عرض نمود.
شهردار تایباد در آغازین روز دهه مبارکه فجر، این ایام خجسته را به حضور مردم شریف تایباد تبریک و تهنیت عرض نمود.

شهردار تایباد در آغازین روز دهه مبارکه فجر، این ایام خجسته را به حضور مردم شریف تایباد تبریک و تهنیت عرض نمود.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد در پیامی ایام فرخنده یوم الله دهه فجر را حضور مردم سریف تایباد تبریک و تهنیت عرض نمود.

 

متن پیام بدین شرح است؛

والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر استبداد و دوران سراسر ستم، با انقلاب اسلامی خویش، صفحات زرّینی را در تاریخ معاصر گشود و با تبلور خداخواهی، یکتاپرستی و معنویت، ندای آزادی و استقلال را در گوش دوران طنین ‏انداز کرد.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از عمر انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و سومین سالروز فجر انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مرزبانان غیور دیار  طیبات  تبریک و شادباش گفته و از خدای سبحان توفیق و بالندگی هر چه بیشتر درخت تناور انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

بدون شک تبلور وحدت و همدلی ملت رشید ایران و مشارکت در بزرگداشت این ایام با استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی و ارتباطی، بیانگر عمق وفاداری شما مردم عزیز به این نظام مقدس و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

 

ومن الله التوفیق

مهرداد کریم زاده

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code