خانه » تمامی مطالب » اخبار » علی حسینی: برگزاری مستمر تست آمادگی جسمانی امدادگران و آتشنشانان تایبادی، موجب تقویت بنیه جسمی و روحی کارکنان و پرسنل این سازمان می شود.
علی حسینی: برگزاری مستمر تست آمادگی جسمانی امدادگران و آتشنشانان تایبادی، موجب تقویت بنیه جسمی و روحی کارکنان و پرسنل این سازمان می شود.

علی حسینی: برگزاری مستمر تست آمادگی جسمانی امدادگران و آتشنشانان تایبادی، موجب تقویت بنیه جسمی و روحی کارکنان و پرسنل این سازمان می شود.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، علی حسینی مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد با بیان اینکه تست آمادگی جسمانی امدادگران و آتش نشانان این سازمان بصورت ماهیانه و توسط ایمان درده کارشناس فرهنگی ورزشی شهرداری تایباد انجام می‌گیرد گفت: انجام این تستها  موجب تقویت بنیه جسمی و روحی کارکنان و پرسنل این سازمان می شود.

وی بافزود: خوشبختانه در حال حاضر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد دارای کادری جوان، متعهد و مجرب است که بحمدالله در کلیه عملیاتهای اطفای حریق و امداد و نجات بحد مطلوبی بصورت موفقیت آمیز عمل نموده است.

 

علی حسینی با بیان اینکه هر ساله مسابقات استانی آتش نشانان و امدادگران استان خراسان رضوی در یکی از شهرهاستانهای استان برگزار می شود، اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته تیم شهرستان تایباد توانست در کنار شهرستانهایی بزرگ همچون مشهد، نیشابور، سبزوار، قوچان تا حد مطلوبی اقدام کند و در جایگاه مناسبی قرار گرفت.

ایمان درده مسئول فرهنگی و ورزشی شهرداری تایباد نیز با بیان اینکه تست آمادگی جسمانی کارکنان و پرسنل سازمان آتش نشانی مطابق استانداردهای بالای روز کشور گرفته می شود، گفت:  انشاالله با تمرین های مستمر و سعی و تلاش نیروهای امداد و نجات و اطفای حریق سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی و نیز حمایت مسئولین شهرداری و شورای شهر، امسال در مسابقات بگونه ای حاضر خواهیم شد که بتوانیم در یکی از رتبه های برتر استان قرار گیریم.

وی همچنین اظهار داشت: واحد فرهنگی ورزشی شهرداری تایباد همواره با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی از جمله، پیاده روی، کوهنوردی، شنا، دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و … سعی دارد ضمن ایجاد تقویت روحیه شور و نشاط در بین کارکنان و پرسنل، مشوقی برای ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان تایبادی باشد تا انشالله در آینده‌ای نچندان دور شاهد برگزاری ورزش صبحگاهی در یکی از پارکهای شهر تایباد جهت عموم شهروندان شریف تادیبادی باشیم.

شایان ذکر است در مسابقات موی تای کارگران کشو رنیز آقای ایمان درده از شهرداری تایباد حائز رتبه نخست کشور و مدال طلا را برای دیار طیبات به ارمغان آورد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code