خانه » تمامی مطالب » اخبار » دوبلوار از بلوارهای مهم شهر تایباد، مزین بنام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده گردید.
دوبلوار از بلوارهای مهم شهر تایباد، مزین بنام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده گردید.

دوبلوار از بلوارهای مهم شهر تایباد، مزین بنام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده گردید.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، همزان با اولین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و اربعین مهندس فخری زاده، دو بلوار از بلوارهای مهم سطح شهر تایباد بنام این شهید گراقندر نامگذاری گردید.

مهندس ایوب سیدالحسینی با اشاره به تاکید بر جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در دین مبین اسلام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را دارای اجر اخروی عظیم برشمرد و افزود: در سرزمینی که عزت و اقتدار آن مدیون خون شهدایی است که با از خودگذشتگی و ایثار، امنیت و آسایش را برای همنوعان خویش به یادگار گذاشته اند، این کمترین کاری بود که از سوی شورا اسلامی شهر و شهرداری تایباد برای این دو شهید عزیز بانجام رسید.

شهردار تایباد افزود: به پاس قدردانی از رشادتها و افتخار آفرینی های سردار شهید سلیمانی، بلوار شاداب به نام شهید سردار دلها قاسم سلیمانی و بلوار نشاط نیز بنام شهید مهندس فخری زاده مزی گشت.

 شایان ذکر است تغییر نام  این دو بلوار با برگزاری مراسمی باشکوه و با حضور مسئولین عالی رتبه شهرستان ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی به‌انجام رسید.

 

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code