خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد هدف از راه اندازی پارکینگ خیابان رجایی را کاهش بارترافیکی و اطمینان خاطر همشهریان عزیز در پارک وسائط نقلیه آنها برشمرد.
شهردار تایباد هدف از راه اندازی پارکینگ خیابان رجایی را کاهش بارترافیکی و اطمینان خاطر همشهریان عزیز در پارک وسائط نقلیه آنها برشمرد.

شهردار تایباد هدف از راه اندازی پارکینگ خیابان رجایی را کاهش بارترافیکی و اطمینان خاطر همشهریان عزیز در پارک وسائط نقلیه آنها برشمرد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی هدف از راه اندازی پارکینگ  واقع در خیابان رجائی راکاهش بار ترافیکی و اطمینان خاطر مالکین وسائط نقلیه  از محافظت خودروهایشان و نیز سهولت در تردد عابرین پیاده برشمرد.

وی با یادآوری این نکته که از چند سال قبل نیز اغلب کسبه خیابان شهید رجایی و برخی همشهریان از زمین خالی جنب مدرسه مولانا  در کوچه رجائی ۱/۱۸ که حال بنام شهید مودودی مزین گشته،جهت پارک وسائط نقلیه خود استفاده می نمودند، گفت: شهرداری بر اساس تصمیم شورای شهر و همچنین پیشنهاد کسبه و برخی شهروندان زمین خالی ابتدای و تمام کوچه را آسفالت نموده است، ولی این محل پارکینگ نبوده و ملکی شخصی می‌باشد و شهرداری هیچ تاکیدی بر پارکینگ بودن این محل را ندارد.

مهندس سیدالحسینی با اشاره به این مهم و از طرفی شلوغی خیابان رجایی گفت: بر اساس مصوبه شورا، شهرداری زمین خالی بین رجایی ۱۰ و ۸ را طبق کارشناسی پلیس راهنمایی و رانندگی تبدیل به پارکینگ نموده و ضمن تسطیح، جدول کشی و اسفالت و خط کشی این محل را جهت پارک وسائط نقلیه همشهریان عزیز آماده نمود که عملیات اجرای این پروژه در همان ابتدای امر انجام و در حال حاضر نیز گاها مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار تایباد ادامه داد:  متاسفانه با وجود انجام هزینه کرد زیاد شهرداری از جمله آسفالت، جدول کشی و خط کشی برای محل، آنگونه که باید این پارکینگ مورد استقبال همشهریان قرار نگرفته و امیدواریم حتی الامکان همشهریان عزیز با پارک وسائط نقلیه خود چه در خیابان و چه در پارکینگ طبق قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با مسئول پارکبان گمارده شده در این خیابان از معضل بار سنگین ترافیک محل بکاهند.

 شایان ذکر است زمین پشت منازل و مغازه های بین رجایی ۱۰ و ۸  از چند سال پیش به پارکینگ تبدیل شده و با بهره مندی از جدول و آسفالت مناسب مهیای پارک نمودن خودورها و وسائط حمل و نقل همشهریان عزیز در خیابان رجایی بالاخص جهت کسبه گرانقدر این خیابان مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code