خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: راه اندازی پارکینگ شهید فخری زاده، می تواند تاثیر مطلوبی در تسریع و تسهیل امور حمل و نقل ترانزیتی داشته باشد.
شهردار تایباد: راه اندازی پارکینگ شهید فخری زاده، می تواند تاثیر مطلوبی در تسریع و تسهیل امور حمل و نقل ترانزیتی داشته باشد.

شهردار تایباد: راه اندازی پارکینگ شهید فخری زاده، می تواند تاثیر مطلوبی در تسریع و تسهیل امور حمل و نقل ترانزیتی داشته باشد.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد، با اعلام خبر راه اندازی پارکینگ شهید فخری زاده با ظرفیت ۲۴۰۰ کامیون، در ابتدای جاده مرزی تایباد به دوغارون، احداث این پارکینگ را نویدبخش جان گرفتن این شهرک برای اشتغال همشهریان عزیز تایبادی برشمرد.

مهندس سیدالحسینی هدف از احداث پارکینگ شهید فخری زاده را کاهش بار ترافیکی جاده ترانزیتی دوغارون و نیز سهولت در انجام امور حمل و نقل مربوط به صادرات و وارادات بیان داشت و گفت: راه اندازی این پارکینگ رانندگان می توانند وسائط نقلیه سنگین خود را تا زمان رسیدن نوبت، در این محل پارک نموده و بعد از انجام  امور اداری و رسیدن نوبت، به محوطه گمرک دوغارون مراجعه نمایند.

وی در خصوص مساحت و اقدامات انجام شده عمرانی و خدماتی در پارکینگ شهید فخری زاده اظهار داشت: احداث و راه اندازی پارکینگ شهید فخری زاده در فضای ۳۰ هکتار در نظر گرفته شده است که در فاز اول عملیات تسطیح، زیر سازی،  بارریزی شده ۸ هکتار آن به انجام رسیده است.

شهردار تایباد افزود: عملیات اجرای روشنایی، لوله کشی آب، حفر چاه فاضلاب، نصب اتاق نگهبانی و احداث ۳ چشمه سرویس بهداشتی نیز به پایان رسیده است.

مهندس ایوب سیدالحسینی با اشاره به بهره برداری از قطار هرات ـ خواف، بیان داشت: مطمئنا با اقدامات ارزنده و تاثیر گذار در امر تسریع و تسهیل امور ترانزیتی و حمل و نقل در مرز دوغارون، نه تنها کاهشی در فعالیتهای این مرز نخواهیم داشت، بلکه می توانیم با کار مفید و اثر گذار، شاهد افزایش تردد زمینی مسافرین و نیز صادرات و واردات از مرز دوغارون باشیم  که این امر در نهایت به اشتغال بیشتر جوانان و اهالی شریف منطقه و درآمد بیشتر فعالین در بازارچه مرزی دوغارون، منطقه ویژه اقتصادی،پایانه مسافربری و … منجر خواهد شد،

شهر تایباد درپایان با گرامیداشت اولین سالگرد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که مقارن با چهلمین روز شهادت دانشمند فرهیخته کشورمان شهید محسن فخری زاده شده است، هدف از نامگذاری پارکینگ جدید الحداث شهرداری بنام شهید فخری زاده را پاسداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و احترام به تمامی شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code