خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس کریمزاده به نمایندگی از فرماندارتایباد از تلاش های مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد تقدیر نمود.
مهندس کریمزاده به نمایندگی از فرماندارتایباد از تلاش های مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد تقدیر نمود.

مهندس کریمزاده به نمایندگی از فرماندارتایباد از تلاش های مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد تقدیر نمود.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، طی مراسمی با حضور مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد، مهندس کریم‌زاده معاونت فرمانداری شهرستان تایباد، حسین نگهبان معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری، حامد عسکر جلالی مسئول حراست و مهدی حسین زاده مسئول امور مالی شهرداری از تلاش ها و زحمات بی شائبه و شجاعانه مجموعه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد تجلیل بعمل نمود.

 مهندس کریمزاده معاونت فرماندار در این مراسم با تقدیر از عملکرد پرسنل آتش نشان، شجاعت و از خودگذشتگی آنان را ستوده و از اظهار داشت: مطمئنا نمی توان به آتش نشانی به عنوان یک شغل نگاه کرد و در این حوزه عشق، اعتقاد و ایثار حرف اول را می زند.

معاونت فرمانداری تایباد با بیان اینکه آتشنشانان انسانهایی هستند که از وجود خود برای حفظ، جان، مال و آسایش دیگران مایه می گذارند تا آنها بتوانند در امنیت زندگی کنند، اظهار داشت: واحد آتشنشان و خدمات ایمنی یکی از واحدهای ارزشمند و توانگر در جوامع امروز بشری مسوب می شوند که وظیفه خطیر حفاظت از جان و مال مردم که محصل آن آسایش و امنیت جامعه است، مرهون تلاش این قهرمانان می باشد.

وی با قدردانی از زحمات مجموعه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد افزود: متاسفانه درچند ماهه اول سال شاهد اتفاقات ناگواری اعم از تصادف، آتش سوزی  و دیگر حوادث در شهرستان بودیم که اگر سرعت عمل و از خودگشتگی و تلاش آتش نشانان عزیز نبود، شاهد خسارات جانی و مالی بسیار زیادی می بودیم که بنده امروز به نمایندگی از فرماندار تایباد، جهت تقدیر از زحمات تک تک شما عزیزان در جمع شما حاضر شده و مراتب سپاسگزاری ایشان را اعلام میدارم.

 مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد نیز در این مراسم گفت: هر انسانی در طول حیات خود تلاش می کند تا اسباب زندگی و راحتی را برای خود فراهم آورد. از دست دادن ناگهانی این موارد به علت بروز حوادث گوناگون بسیار سخت و گاهی تحمل ناپذیر است و این امر نشاندهنده ارزش و اعتبار کار آتشنشانان عزیز است و باید همواره قدردان آنها باشیم.

 وی با اشاره به اینکه ایران کشوری حادثه خیز است، تصریح کرد: آتشناشانان ما باید اولا از وضعیت جسمی و روحی بالایی برخوردار باشند. ثانیاً آموزش لازم درخصوص استفاده از ادوات مربوط به این کار را دیده باشند. ثالثاً ارتباط لازم و تنگاتنگ با مراکز و سازمانهای مرتبط را داشته باشند و در نهایت برای پیشگیری از بروز حوادث مختلف آموزشهای لازم را به شهروندان عزیز ارائه نمایند.

 علی حسینی مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد نیز در این مراسم با تقدیر از حمایتهای مسولین شهرستان، اعضای شورای شهر و  شهردار و معاونت شهرداری، به نمایندگی از پرسنل خواسته های این عزیزان از جمله تعیین محدوده ارائه خدمات و میزان اضافه کاری را مطرح نمود که از سوی مهندس سیدا لحسینی و حسین نگهبان معاونت شهرداری، جهت پیگیری آن، قول مساعدت داده شد.

در پایان این مراسم از طرف فرماندار تایباد، به هر یک از کارکنان و پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد،  لوح تقدیر به همراه کارت هدیه اهدا گردید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code