خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی از آمادگی کامل کشتارگاه شهرداری، جهت ذبح دامهای قربانی شهروندان تایبادی خبر داد.

مهندس سیدالحسینی از آمادگی کامل کشتارگاه شهرداری، جهت ذبح دامهای قربانی شهروندان تایبادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و ایام دهه ولایت، از آمادگی کامل کشتارگاه این نهاد، جهت ذبح دامهای قربانی شهروندان تایبادی طبق پروتگل های بهداشتی و شرعی خبر داد.

 وی با بیان اینکه متاسفانه علاوه بر ویروس کرونا، تب کریمه کنگو نیز در همسایگی شهرستان مشاهده گردیده، ضمن درخواست از همشهریان جهت رعایت نکات بهداشتی در ذبح دام های قربانی، گفت: خوشبختانه کشتارگاه شهرداری ضمن تجهیز و ارتقای کیفیت، دارای سردخانه ای می باشد که طبق ضوابط بهداشتی فعلی باید تمامی لاشه ها بمدت ۴۸ ساعت فریز شده و سپس مورد استفاده قرار گیرند و این مهم در کشتارگاه شهرداری مهیا می باشد.

مهندس سیدالحسینی برقراری امنیت غذایی و سلامت شهروندان ازجمله ذبح دام ها درروز عید قربان رایکی از مأموریت‌های مهم مجموعه‌‌ی شهرداری اعلام کرد و افزود:  همانگونه که شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی و گندزدائی شهر و دیگر اقدامات لازم برای قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از ابتلا به این ویروس را در دستور کا رخود قرار داده، هرگز و از هیچ کوششی برای ایمنی و سلامت همشهریان عزیز دریغ نخواهد نمود.

شهردار تایباد، ساعت شروع کشتار دام ها را بلافاصله بعد از اقامه نماز اعلام داشت و افزود: هشمهریان عزیز می توانند دام های خود را به محل مورد نظر واقع در ابتدای جاده دوغارون برده و بعد از اخذ نوبت، مراحل ذبح ، فریز و سپس تحویل قربانی خود را بانجام رسانند، گفت: چند اکیپ از شبکه دامپزشکی نیز ماموریت یافته اند تا با گشت زنی در سطح شهر، نسبت به معاینه لاشه های قربانی در منازل نیز اقدام نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code