خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی: ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و سازگاری با ویروس کرونا، فعالیتهای شهرداری در حال انجام می باشد.
مهندس سیدالحسینی: ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و سازگاری با ویروس کرونا، فعالیتهای شهرداری در حال انجام می باشد.

مهندس سیدالحسینی: ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و سازگاری با ویروس کرونا، فعالیتهای شهرداری در حال انجام می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد، از ادامه روند فعالیتهای شهرداری در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی و سازگاری با ویروس کرونا خبر داد.

 مهندس سیدالحسینی توسعه عمران و پیشرفت آبادانی شهر، ارائه خدمات روتین روزانه اعم از نظافت، جمع آوری زباله، انجام و ارائه خدمات اداری، پیگیری و انجام ساخت و سازهای عمومی، آسفالت و مرمت آسفالت و  دیگر وظایف شهرداری را غیرقابل تعطیل برشمرد و بیان داشت: هرچند بروز اپیدمی کرونا، ضربه مهلکی به اقتصاد کشور و از جمله شهرداریها وارد ساخت و در بسیاری از امورات زندگی یومیه شهری محدودیتهائی را بوجود آورید، اما با رعایت نکات بهداشتی در کلیه واحدهای مجموعه شهرداری و بنوعی سازگاری با وضعیت کرونائی موجود، فعالیتهای این دستگاه مردم نهاد همچنان پابرجا و ادامه دارد.

 

شهردار تایباد با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان از نظر درگیری با ویروس کرونا، رعایت کامل نکات بهداشتی را از همشهریان تایبادی خواستار شد و افزود: در حال حاضر تنها راه مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است و بهتر است تا زمان ریشه کن شدن این ویروس از جامعه، شهروندان عزیز از تردد غیرضرور در سطح شهر و اماکن پر ازدحام خودداری نمایند.

ایوب سیدالحسینی در خصوص فعالیتهای اداری شهرداری نیز گفت: همشهریان عزیز می توانند قبل از مراجعه به شهرداری، از وضعیت کاری خود اعم از صدور پروانه ساخت،  پرداخت عوارض نوسازی و خودرو، و … جویا و آگاه شده و سپس با فراق بال جهت انجام امور اداری خود به شهرداری مراجعه نمایند.

وی همچنین باردیگر ضمن اشاره به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی و نیز پروتکلهای کرونائی از سوی مجموعه شهرداری، از شهروندان نیز درخواست نمود جهت حضور در شهرداری و یا هر اداره ی دیگر و بیرون ا زمحیط خانه حتما از ماسک استفاده نمایند.

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code