خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد در پیامی ۱۴تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری های را تبریک و تهنیت گفت.
شهردار تایباد در پیامی ۱۴تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری های را تبریک و تهنیت گفت.

شهردار تایباد در پیامی ۱۴تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری های را تبریک و تهنیت گفت.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار شهر مرزی تایباد، در پیامی، باتبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها، توفیقات روز افزون خادمین این مجموعه های مردم نهاد را از درگاه احدیت مسئلت نمود.

متن پیام مهندس سیدالحسینی، بشرح ذیل است؛

****************************

 ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی یکی از مهمترین سیاست گذاری ها در سیستم مدیریتی جدید می باشد، چرا که امروزه شهرها و روستا ها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت، بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی نیز دارای اهمیت فراوان می باشند.

پرپیداست در فرایند مردم سالاری، کارآمد سازی شهرداری ها و دهیاری ها موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی شده و همانند پلی کوچک شهروندان را به شهرداری ها و دهیاری ها متصل کرده و موجب توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی می شود.

در عصر حاضر ایجاد تحول در فضای کالبدی شهر چه در حوزه ایجاد درآمدهای پایدار، بهبود سیمای شهر، رفع مشکلات زیست محیطی، ارتقاء فرهنگ شهروندی، بسط عدالت اجتماعی و توزیع اعتبارات و امکانات بر اساس اولویت های فنّی و تخصصی و تلاش برای بهبود خدمات شهری و توسعه سامانه های عمرانی و آسیب شناسی نرم افزاری مدیریت شهری در سایه مشارکت، حمایت و هدایت شهروندان محقق خواهد شد و از این رو دست همه شهروندان فهیم و گرانقدر شهرمان را برای ایجاد شهری نمونه و الگو می فشاریم.

علی ایحال ۱۴ تیر روز شهرداری‌ها، یادآور زحمات و خدمات شبانه روزی جمعی از عزیزان سختکوش و صدیق، تلاشگر و بی ادعا نیز می باشد که در سخت ترین شرایط و موقعیت کاری همواره در کنار شهروندان عزیز بوده و برای آسایش و آرامش آن ها از هیچ گونه سعی و تلاشی دریغ نورزیده اند و شایسته است بطور خاص فرا رسیدن روز شهرداری را به حضور همکاران عزیز و صادقم در مجموعه شهرداری تایباد تبریک و شادباش گفته و آرزومندم با تلاشی مضاعف، همه توش و توان خود را در جهت افزایش سطح خدمات و رضایتمندی شهروندان دیار طیبات بکار گرفته  تا شهری ایمن، بانشاط، زیبا و سرزنده را برای ولی نعمتان خود همشهریان فرهیم و شریف تایبادی فراهم سازیم.

 … در پایان ضمن تبریک ۱۴تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، از خدمات شبانه روزی شهرداران محترم، کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری ها و دهیاران عزیز شهرستان مرزی تایباد تقدیر و تشکر نموده، توفیق روز افزودن و سلامتی آنها را از درگاه خداوند متعال آرزومندم .

امید است تمامی دست اندرکاران حوزه های مدیریت شهری و روستایی در این شهرستان مرزی، زمینه مشارکت همدلانه و مؤثر مردم در تحقق درآمدهای پایدار  شهرداری و دهیاری را فراهم نموده و با سرلوحه قراردادن اصل خدمت بی منت به مردم و صادق بودن با آنها در راستای کارآمد سازی هرچه بیشتر شهرداری ها و دهیاری ها گام بردارند.

 

ومن الله التوفیق

مهندس ایوب سیدالحسینی

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code