خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: باتوجه به وضعیت قرمز شهر در ابتلا به کرونا، محدویتهای ترافیکی برای ورود و خروج به شهر اعمال می شود.
شهردار تایباد:  باتوجه به وضعیت قرمز شهر در ابتلا به کرونا، محدویتهای ترافیکی برای ورود و خروج به شهر اعمال می شود.

شهردار تایباد: باتوجه به وضعیت قرمز شهر در ابتلا به کرونا، محدویتهای ترافیکی برای ورود و خروج به شهر اعمال می شود.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، دلیل محدودیتهای اجرا شده در ورود و خروج به شهر و برخی از خیابانها و جاده ها را وضعیت قرمز تایباد در ابتلا به کرونا اعلام کرد.

ایوب سیدالحسینی با ابراز تاسف از وضعیت قرمز شهرتایباد در ابتلا به کرونا، خواستار رعایت نکات بهداشتی و ایمنی از سوی همشهریان عزیز شد و گفت: از آنجا که مهمترین عامل قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت فاصله اجتماعی و دوری از محل ها و افراد آلوده بوده و می باشد، از شهروندان عاجزانه خواهشمندم در صورت عدم نیاز از منزل خارج نشده و در صورت اضطرار جهت حضور در بیرون از خانه، پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت نمایند.

وی با تقدیر از جامعه پزشکان وکادر درمان، که در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند،  گفت: هرچند ضدعفونی و گندزدائی شهر توسط شهرداری می تواند تا اندازه ای از انتقال این ویروس چلوگیری کند، اما کماکان بهترین و موثرترین روش، عدم حضور شهروندان در مناطق پرتردد و در خانه ماندن است.

شهردار تایباد بایادآوری حضور فعالانه شهرداری از زمان وقوع اپیدمی مهلک کرونا جهت ضدعفونی و گندزدائی سطح شهر، بیان داشت: در راستای حفاظت از ایمنی و سلامت شهروندان، شهرداری تایباد از ابتدای شیوع این ویروس اقدام به گندزدائی و ضدعفونی وسایل بازی کودک، تنظیف وسایل ورزشی، شستشوی خاص سطل های زباله سطح شهر، ضدعفونی غسالخانه و سردخانه و محیط اطراف، تعطیلی بازارهای عمومی نظیر جمعه بازار، ضدعفونی پایانه مسافربری و اماکن عمومی و ناوگان حمل ونقل شهری و برون شهری و … نموده است.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code