خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد حفظ و حراست از اموال عمومی را تکلیف شرعی برای تمامی افراد برشمرد.

شهردار تایباد حفظ و حراست از اموال عمومی را تکلیف شرعی برای تمامی افراد برشمرد.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد نگهداری و حفظ و حراست از اموال و اماکن عمومی که از محل بیت المال هزینه می شود را تکلیفی شرعی برای تمامی افراد در جوامع شهری برشمرد.

ایوب سیدالحسینی با اشاره به افزایش هزینه های خدماتی، تامین وسایل و مصالحی که در فعالیتها و برنامه های عمرانی و خدماتی شهرداری هزینه می شود، منبع این هزینه ها را وجوهی عنوان کرد که از خود شهروندان به عنوان عوارض و صدور پروانه خدمات شهرسازی و نوسازی در شهرداری اخذ می شود.

شهردار تایباد صرف هزینه جهت بهسازی و جایگزینی وسایل و یا ترمیم بنائی اماکن عمومی که گاها توسط برخی از مردم به علل غیرمنطقی تخریب می گردد را ظلم به شهر و شهروندان و از بین رفتن دارائی های مردم در شهرداری دانست و بیان داشت: هزینه ای که برای این امر انجام می شود می تواند صرف توسعه آبادانی و پیشرفت آبادانی و زیباسازی مبلمان شهری گردد.

مهندس سیدالحسینی ساختن شهری بانشاط، ایمن و سرزنده را مستلزم همراهی و همکاری تمامی شهروندان با شهرداری و دیگر دستگاه های خدماتی در شهر برشمرد و افزود: اگر همه مردم در قبال اموال و اماکن عمومی احساس مسئولیت نموده و در حفظ و نگهداری از آنها اهتمام ورزند، مطمئنا دست یابی به شهری آرمانی سرعت بیشتری بخود می گیرد.

وی از تمامی همشهریان گرانقدر و فهیم تایبادی درخواست نمود تا خود آنها نیز در صورت مشاهده تخریب اموال عمومی توسط برخی افراد، با فعل ارزنده امر به معروف و نهی از منکر، از این عمل ناپسند جلوگیری نموده و همچون همیشه برای شهری ایمن و بانشاط همپای خادمین خود در شهرداری باشند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code