خانه » تمامی مطالب » اخبار » عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت * صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت * صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردارتایباد، همزمان با غروب آخرین روز از ماه مهمانی خدا و حلول ماه شوال و عید سعید فطر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هشمهریان عزیز تایبادی ، در پیامی این روز را به مردم متدین، شریف و غیور دیار طیبات تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مهندس سیدالحسینی بدین مضمون است؛

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب‌های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند.

یک ماه حضور در ضیافت پرفیض رفیق اعلی و نشستن بر خوان گسترده نعمات بهشتی حی متعال و برگرفتن توشه برای فردای آخرت گذشت و حال در خجسته لحظات غروب آخرین روز ماه مبارک رمضان و حلول ماه شوال و عید سعید فطر که هنگامه بازگشت به فطرت پاک خدایی و طلیعه فصلی نو از عبودیت و بندگی است، خدای خویش را از این توفیق الهی که نصیبمان گشت را شکر گذاریم.

 

 

تلالو رنگین کمان این عید سعید به ویژه برای آنانی مبارک تر و مفرح تر و شیرین تر است که جسم و روح شان از برکات باران رحمت الهی در رمضان المبارک و فیوضات روزه داری در روزهای بلندش و شب زنده داری در شب های قدرش سیراب شده است.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون و برون به مردم عزیز و شریف دیار طیبات از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت نموده و امیدوارم با بهره گیری از توفیقات برگرفته از برکات ماه مبارک رمضان؛ با انگیزه بالا و همتی والا ، تایبادِ طیبات را در مسیر اعتلا و آبادانی و نیل به آرمان های بلند قرار دهیم.

 

صحت و سعادتتان مستدام

با احترام

ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code