خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد: ضدعفونی و گندزدائی شهر تایباد توسط شهرداری همچنان در حال انجام بوده و می باشد.

شهردارتایباد: ضدعفونی و گندزدائی شهر تایباد توسط شهرداری همچنان در حال انجام بوده و می باشد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، از ادامه روند ضدعفونی و گندزدائی شهر تایباد توسط شهرداری در جهت پیگیری و انتقال ویرویس کرونا خبر داد.

وی بابیان اینکه از زمان شیوع این ویروس شهرداریها در خط مقدم مبارزه با این اپیدمی مهلک بوده است، اظهار داشت: شهرداری تایباد نیز در شرقی ترین نقطه مرزی کشور ایران، در راستای حفاظت از ایمنی و سلامت شهروندان، از ابتدای شیوع این ویروس اقدام به گندزدائی و ضدعفونی وسایل بازی کودک، تنظیف وسایل ورزشی، شستشوی خاص سطل های زباله سطح شهر، ضدعفونی غسالخانه و سردخانه و محیط اطراف، تعطیلی بازارهای عمومی نظیر جمعه بازار، ضدعفونی پایانه مسافربری و اماکن عمومی و ناوگان حمل ونقل شهری و برون شهری و … نموده است.

شهردارتایباد شیوه انتقال این ئویروس را از انسان به انسان برشمرد و گفت: هرچند ضدعفونی و گندزدائی شهر می تواند تا اندازه ای از انتقال این ویروس چلوگیری کند، اما کماکان بهترین و موثرترین روش، عدم حضور شهروندان در مناطق پرتردد و در خانه ماندن است.

مهندس ایوب سیدالحسینی با تقدیر از جامعه پزشکان وکادر درمان،  از همکاری و همراهی کشاورزان تایبادی و دیگر همشهریان که بصورت داوطلبانه در ضدعفونی سطح تایباد با شهرداری همراهی و همکاری می کنند تشکر نمود و خواستار عدم حضور غیر ضوروری  مردم تا قطع کامل زنجیریه انتقال این ویروس در سطح شهر  شد.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code