خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی؛ پیامهای محبت آمیز همشهریان عزیز، بار مسئولیت مجموعه شهرداری را بیشتر می کند.

مهندس سیدالحسینی؛ پیامهای محبت آمیز همشهریان عزیز، بار مسئولیت مجموعه شهرداری را بیشتر می کند.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد،پیامهای محبت آمیز همشهریان عزیز در قدردانی از فعالیتهای کارکنان و پرسنل مجموعه شهرداری تایباد بالاخص در سال گذشته و ضدعفونی و گندزدائی سطح شهر در راستای مقابله با ویروس کرونا را نشانه شخصیت و شعور بالای اجتماعی مردم تایباد دانست.

شهردار تایباد، با بیان اینکه چارت وظایف شهرداری ها و واحدهای تابعه آن، هر چند کامل و جامع است، اما با توجه به شرایط و موقعیت های مختلف از جمله، موقعیت اجتماعی، جغرافیایی، بافت فرهنگی و بافت مردمی منطقه، می بایست و لازم است این نهاد مردمی فراتر از وظایف مشروح خود اقدام نماید.

وی همیاری و همکاری بی نظیر مردم طیبات بخصوص کسبه محترم از مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا با تعطیلی بازارچه ها و اصناف سطح شهر را ستوده و ابراز امیدواری کرد که با همت و کمک مردم و مسئولین و در بستر اتحاد و همدلی ایجاد شده و با عنایت حق تعالی هر چه سریع تر این بیماری و ویروس مهار گردد.

مهندس سیدالحسینی همچنین به پاسخ مثبت شهروندان در عدم خروج از خانه و شهر در روز سیزده بدر نیز اشاره نمود و اظهارداشت: با توجه به موقعیت و شرایطی که‌ برای حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تصمیم بر عدم حضور‌ مردم در تفرجگاه‌ها گرفته شد، بار دیگر شاهد بودیم که اهالی شریف  تایباد،  فهم و فرهنگ غنی‌ خود را به نمایش گذاشته و با وجود علاقمندی به حضور در طبیعت از این تصمیم تمکین کردند که این امر شایسته کمال تقدیرو تشکر  از همه‌ی همشهریان فرهیخته و گرانقدر می باشد.

شهردارتایباد استمرار کار در مجموعه واحدهای شهردار یتایباد درایام تعطیل و قرنطینه را که با رعایت کامل مسائل ونکات بهداشتی صورت می پذیرد را مورد تاکید قرار داد و افزود: توسعه عمران و آبادانی شهر هیچگاه تعطیلی را نپسندیده و با توجه به فصل کشت گیاهان، پرسنل مجموعه شهرداری تایباد ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی در حال انجام وظیفه و خدت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

وی با اعلام شماره ۱۳۷ و نیز شماره های ۵۴۵۲۲۲۶۵ و ۵۵۴۵۲۲۲۶۶ ـ اظهار داشت: با توجه به موقعیت و شرایط کنونی جامعه و نیز جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، شهروندان گرامی تایباد می توانند جهت هرگونه اظهارنظر، انتقاد، پیشنهاد و نیز پیگیری کارهای اداری خود در شهرداری تایباد، قبل از مراجعه با شماره های فوق تماس حاصل نمایند.

مهندس سیدالحسینی، شهردارتایباد باردیگر ضمن درخواست رعایت کلیه نکات و مسائل بهداشت فردی و اجتماعی از سوی همشهریان عزیز تایبادی، ادامه قرنطینه و درخانه ماندن را بهترین راه حل برای قطع دامنه انتقل ویروس کرونا دانست .

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code