خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد از آغاز عملیات آسفالت خیابان ۲۲ بهمن خبر داد.
شهردار تایباد از آغاز عملیات آسفالت خیابان ۲۲ بهمن خبر داد.

شهردار تایباد از آغاز عملیات آسفالت خیابان ۲۲ بهمن خبر داد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، با آغاز سال نو فعالتیهای اداره عمران حتی در ایام تعطیلات نوروزی ادامه داشته و مهندس ایوب سیدالحسینی، از آغاز عملیات تسطیح، زیرسازی و آسفالت خیابان ۲۲ بهمن خبر داد.

شهردار تایباد، با اشاره به اینکه خیابان ۲۲ بهمن در بلوار دانشگاه، و حدفاصل بین هلال احمر و انباراداره جهادکشاورزی، واقع شده است، گفت: این خیابان یکی از خیابان‌های به چندان جدید شهر بوده و با توجه به زندگی عده ای از همشهریان تایبادی در واحدهای مسکن مهر شهرک فرهنگیان و نیز وجود چند کارگاه، کارخانه، انبار و … در حاشیه جاده کمربندی، جهت سهولت در رفت و وآمد شهروندان عزیز اجرای این عملیات در دستور کار قرار گرفته است.

مهندس سیدالحسینی اتصال بلوار دانشگاه به بلوار برادران شهید دادمحمدی و کاهش ترافیک را از دیگر مزیتهای اجرای آسفالت این خیابان برشمرد.

وی همچنین یادآور شد که در سال گذشته طبق مصوبه شورای شهر تایباد، آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از خیابانها، کوچه ها و معابر… سطح شهر تایباد در دستور کار شهرداری تایباد بوده که بزعم بدقولی برخی مسئولین در واگذاری قیر، با تهیه این مهم از بازار آزاد، ۱۵۷هزار مترمربع و ۷هزار مترمربع بیشتر از مصوبه شورا، از کوچه ها، خیابانها و معابر… سطح شهر آسفالت، مرمت و یا روکش آسفالت شده اند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code