خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد با تبریک ماه شعبان، این ماه را فرصتی مغتنم برای آلایش دلها و عبادت برشمرد.
شهردار تایباد با تبریک ماه شعبان، این ماه را فرصتی مغتنم برای آلایش دلها و عبادت برشمرد.

شهردار تایباد با تبریک ماه شعبان، این ماه را فرصتی مغتنم برای آلایش دلها و عبادت برشمرد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد، در پیامی ضمن تبریک ماه شعبان و خلاصی تمامی انسانها از شر ویروس کرونا، ماه شعبان را  فرصتی مغتنم برای آلایش دلها و عبادت برشمرد.

 

متن پیام مهندس ایوب سیدالحسینی بدین مضمون است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رسول خدا می فرمایند:

رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.

 

رسید ماه معَظــــّـم که ماه شعبــان است     بیا به سوی خدا بین که فصل غفران است

بیا بچش تو ز لذّات معنــــــــوی در ماه    ببین چه جاذبه در ذکر ربّ سبحـان است

 

حلول شعبان المعظم، که دریایی از  فیوضات و برکات آسمانی رابا خود به همراه  دارد و فرصتی مغتنم برای آماده سازی روح جهت وارد شدن به ضیافت الله است را حضور مردم شریف دیار طیبات و مسلمانان جهان تبیک و تهنیت عرض می نمایم.

شعبان که با رویدادهای متبرک خود، امید و توکل بر خدا را در دلها روشن می سازد، روز سومش  سالروز میلاد خجسته و مسعود سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع)، که مزین بنام پاسدار است، روز چهار شعبان  ولادت با سعادت بزرگ جانباز تاریخ؛ حضرت ابوالفضل العباس (ع) که بنام مبارک جانباز نامیده شده است، پنجم شعبان، سالروز ولادت حضرت امام سجاد (ع) و نیمه شعبان که روزنه های امید در این روز فرخنده زنده میگردد، بحق ماه پیامبر اسلام خاتم المرسلین(ص) است.

شعبان و روزهای مبارکشیادآور یکی از سترگ ترین دوران و حماسه های ایثار و فداکاری در تاریخ درخشان مقاومت ملت ایران اسلامی است که ورق ورق و صفحه صفحه آن به خط و نقش زرین فداکاری و جانفشانی مردان و زنانی نگاشته و منقش شده است که با غیرت، خلوص و نهادن پربهاترین گوهر حیات خود در طَبَق اخلاص  از کیان دین و کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و با پوشیدن تشریف گرانبهای پاسداری و جانبازی و نوشیدن شهد شهادت، آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به حضور همگان تبریک و تهنیت عرض نموده، اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز را از درگاه خداوند منان خواهانم.

 

خدای بس که ببخشد گنــــــــاه مردم را   نگر که عفو خدائی برون ز میـــزان است

بیا بخوان تو مناجاتِ ماهِ حق شعبــــــان   در آن وعده وصل و حدیث قربـان است

 

 

 با امتنان

ایوب سیدالحسینی ـ شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code