خانه » تمامی مطالب » اخبار » بزعم بیشترین بارندگی هفته گذشته در شهرتایباد ، شاهد کمترین آبگرفتگی و خسارت در سطح شهر بودیم…

بزعم بیشترین بارندگی هفته گذشته در شهرتایباد ، شاهد کمترین آبگرفتگی و خسارت در سطح شهر بودیم…

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در پی  نزول باران  بهاری هفته گذشته که به گزارش اداره هواشناسی، بیشتر از ۵۵ میلی لیتر گزارش شد، مهندس علی نقشبندی رئیس اداره خدمات شهری شهرداری تایباد، از کمترین میزان آبگرفتگی و خسارت در شهر تایباد خبر داد.

وی با بیان اینکه تنها در چند نقطه شهر که از نظر ساخت و ساز دارای پستی بودند، از جمله قسمتهایی از منطقه نیروگاه، برق مزار و خیام، آبگرفتگی شدیدی در سطح شهر روی نداد، اظهار داشت: بحمدالله باتلاش کارکنان و پرسنل شهرداری تایباد و با در نظر گرفتن فعالیتهای عمرانی صورت گرفته شده از قبیل تعریض کانال خیابان امام خمینی و لایروبی به موقع جوی ها و جداول، این بارندگی که در سطح استان بالاترین میزان را داشت، مشکل خاصی برای شهروندانعزیز تایبادی بوجودنیاورد.

 

 

مسئول اداره خدمات شهری شهرداری تایباد، در خصوص آبگرفتگی برخی قسمتهای شهر و برخی منازل  هم گفت: با توجه به اطلاع از حجم زیاد بارش باران، واحد خدمات شهری درآمادگی کامل جهت هرگونه حادثه بود و بمحض دریافت گزارش آبگرفتگیس در مناطق یاد شده و برخی منازل، نیروهای واحدخدمات شهری و عمران شهرداری با حضور بموقع، اقدام به تخلیه آبهای نمودند.

وی لایروبی و شستشوی کامل سطح شهر از گل و لای باقیمانده از بارندگی های اخیر را از جمله اقدامات واحد خدمات شهری در هفته جاری اعلام کرد.

نقشبندی همچنین  به وضعیت حال دنیا و از جمله شهر تایباد درخصوص مقابله با انتشار ویروس کرونا اشاره نمود و بیان کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی خاصی درتایباد گزارش نشده و اداره خدمات شهری شهرداری تایباد نیز با همکاری شبکه بهداشت و درمان و برخی دیگر از ادارات، اقدام به ضدعفونی و گندزدائی در چندین مرحله نموده است که با توجه به نوع انتقال این ویروس، تنها راه قطع دامنه انتشار آن، عدم حضور مردم در سطح شهر و بالاخص در مناطق پرترددد می باشد.

وی در پایان باتبریک سال نو، و آرزوی سالی سرشار از صحت و سعادت برای ملت شریف ایران و شهروندان شریف تایبادی، رعایت نکات بهداشتی و درخانه ماندن را از مردم خوب تایباد خواستار شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code