خانه » تمامی مطالب » اخبار » بولتن عملکرد ۱۲ ماهه شهرداری تایباد، در برخی از امور، تهیه و تدوین شد…
بولتن عملکرد ۱۲ ماهه شهرداری تایباد، در برخی از امور، تهیه و تدوین شد…

بولتن عملکرد ۱۲ ماهه شهرداری تایباد، در برخی از امور، تهیه و تدوین شد…

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، با قرارگرفتن در آستانه سال نو، مجموعه مدیریت، معاونت،کارکنان و پرسنل شهرداری ضمن آرزوی صحت و سلامت و سربلندی تمامی شهروندان عزیز تایبادی و ایرانی و در پیش بودن سرشار از بهروزی و سربلندی، با سپاس از همراهی و همکاری شهروندان فهیم و شریف و متدین طیبات در انجام امورات شهری، با ارائه بولتنی در کنار دیگر رسانه‌ها اقدام به ارائه گزارشی از فعالیتهای و برنامه های شهرداری تایباد در سال ۱۳۹۸ در راستای فراهم ساختن بستر همکاری دوطرفه بیشتر شهروندان و شهرداری، نموده است.

بی تردید منظور از پاسخگویی یک مسئول صرف بیلان کار نیست بلکه منظور به میدان آمدن وی و به کارگیری همه ظرفیتهای  جامعه برای حل مشکلات و تحقق مطالبات بحق مردم است.

علی ایحال در این بولتن تنها به  گوشه ای از وظایف سنگین شهرداری در قبال مرزبانان غیور تایبادی، اشاره شده است، اما هر آنچه در توان داشتیم با استعانت از حضرت حق، در طبق اخلاص گذاشته و افتخار خدمت به اهالی دیار مولانازین الدین ابوبکر تایبادی را شکرگزاریم….

 شایان ذکر است شهرداری تایباد، جهت صرفه جوئی در هزینه ها، از نشروچاپ این بولتن خودداری و آن را جهت دسترسی کلیه عزیزان، در تمامی شبکه های اجتماعی شهرستان قرار داده است.

فایل زیپ حاوی تصاویر با کیفیت بالا می باشد…

 

عملکرد ۱۲ماهه شهرداری تایباد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code