خانه » تمامی مطالب » اخبار » باور داریم که مـــا باهـــم کرونا را شکست خواهیم داد…
باور داریم که مـــا باهـــم کرونا را شکست خواهیم داد…

باور داریم که مـــا باهـــم کرونا را شکست خواهیم داد…

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، این روزها و در واپسین ایام سال ۹۸، مسئله مهم جامعه و حتی جهان، ویروس خطرناک، اما فناپذیر، بنام کروناست.

هرچند چهره‌ی این مهمان ناخوانده‌ی ناپسند، کریه و زشت منظر و در کمین ما باشد، اما ما برای حفظ سلامت هم و خانواده و فرزندانمان و فراتر از آن، شهر و خانه‌، و کشورمان، با رعایت کامل نکات بهداشتی و عدم حضور غیرضروری در بیرون از خانه، با تلاش مدافعان سلامت جامعه در هر لباس و جایگاهی، ایمان داریم که خاطره این روزها و ثمره همت و اراده مان، که با شکست کرونا همراست، بزودی در دفترچه خاطرات اذهانمان نوشته شود.

علی ایحال، از جمله کسانی که در کنار پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها در خط اول مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا هستند، کارگران، کارکنان، داوطلبین و برخی دیگر از کسانی هستند که در مجموعه شهرداری تایباد، برای حفظ ایمنی و بهداشت دیارشان، شبانه روز با ضدعفونی و گندزدائی خیابانها، معابر، اماکن عمومی، وسائط حمل و نقل عمومی و …. حریم امن سلامت را برای همشهریان خویش فراهم می سازند که بحق شایسته و سزاوار تحسین و قدر دانی اند و تلاش و پشتکارشان، همه کمی وکاستیهارا بدور انداخته و بر این راه کمر همت بستند.

اماهر آنچه که خود بهتر آگاهید، مقابله بااین اپیدمی زمانی میسر است که همچون گذشته در کنار هم باشیم و دست در دست هم به این باور و عقیده برسیم  که…

 

مـــا باهـــم کرونا را شکست خواهیم داد…

 

 

 

 

 

 

 

 

شهرداری خدمتگزار مردم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code