خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد از تمدید عوارض ساختمانی تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ خبر داد.
شهردار تایباد از تمدید عوارض ساختمانی تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ خبر داد.

شهردار تایباد از تمدید عوارض ساختمانی تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ خبر داد.

 به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،  مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد از تمدید تاریخ تخفیف ۲۵ درصدی عوارض ساختمانی تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ خبر داد.

مهندس ایوب سیدالحسینی با اعلام این خبر، افزود: از آنجا که جهت رفاه حال شهروندان عزیز و بر اساس پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای شهر تایباد مقرر گردیده بود، مالکینی که تا پایان اسفند ماه اقدام به تسویه نمایند، از تخفیف ۲۵ درصدی برخوردار خواهند بود، این مصوبه تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید شد.

شهردار تایباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شهروندان اظهار داشت: از آنجا که سلامت شهروندان بر کلیه امور اولویت دارد و با عنایت لزوم کاهش تردد شهروندان در اماکن عمومی و پرتردد و ماندن در خانه، لازم بود این مصوبه تا ازدیبهشت ماه تمدید گردد که خوشبختانه با توجه به موقعیت حال حاضر این امر میسر گردید.

وی بار دیگر ضمن درخواست از همشهریان فهیم تایبادی جهت عدم حضور غیرضروری در سطح شهر و رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، افزود: شهرداری تایباد نیز در مقابله با این اپیدمی پیشتازی نموده و تمهیدات و اقدامات لازم اعم از ضدعفونی و گندزدایی خیابانها، معابر و اماکن عمومی پرتردد، وسائط حمل و نقل عمومی شهری و … بطور شبانه روزی در حال انجام می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code