خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس نقشبندی از توزیع ۱۰۰۰۰ نهال در بین شهروندان تایبادی خبر داد.
مهندس نقشبندی از توزیع ۱۰۰۰۰ نهال در بین شهروندان تایبادی خبر داد.

مهندس نقشبندی از توزیع ۱۰۰۰۰ نهال در بین شهروندان تایبادی خبر داد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس علی نقشبندی مسئول اداره خدمات شهری و واحد فضای سبز شهرداری تایباد، با اشاره به فرا رسیدن فصل کشت درخت و گل و گیاهان فصلی، از آمادگی شهرداری و اداره منابع طبیعی جهت توزیع ۱۰۰۰۰ نهال در بین شهروندان تایبادی خبر داد.

نقشبندی مصرف کم آب و سریع‌الرشد بودن این نهال ها را در کنار تنوع و گوناگونی از مزیتهای این گیاهان برشمرد و افزود: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و نیز وضعیت آب و هوائی شهر تایباد شعی نموده‌ایم از درختانی هم ذائقه منطقه برای فضای سبز شهری و نیز استفاده از هشمهریان در مقابل منازل و محل های کسب آنها استفاده نمائیم.

مسئول اداره خدمات شهری شهرداری تایباد، همچنین یادآور شد: در حال حاضر شهرداری تایباد دارای چندین گلخانه مدرن می باشد که این امر توانسته شهرداری تایباد را از نظر گل و گیاه و نیز انواع نهال و درخت خود اتکا نماید.

وی نشاط و شادابی شهر تایباد که دارای رتبه نخست سرانه فضای سبز کشور می باشد را نشات گرفته از حضور شهروندان فهیم و وظیفه شناس تایبادی دانست و گفت: مطئنا با همراهی و همکاری شهروندان عزیز می توانیم فضای سبزی، شاداب و دل انگیز تر را برای شهرمان بوجود آوریم.

مهندس نقشبندی در پایان اظهار داشت شهروندانی عزیز جهت دریافت نهال می توانند به واحد خدمات شهری تایباد واقع در خیابان فرمانداری(شریعتی) مراجعه نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code