خانه » تمامی مطالب » اخبار » حجه السلام ملکی امام جمعه شهرستان، در خطبه‌های نمازجمعه، از فعالیتها و عملکرد شهرداری تایباد تقدیر نمود.
حجه السلام ملکی امام جمعه شهرستان، در خطبه‌های نمازجمعه، از فعالیتها و عملکرد شهرداری تایباد تقدیر نمود.

حجه السلام ملکی امام جمعه شهرستان، در خطبه‌های نمازجمعه، از فعالیتها و عملکرد شهرداری تایباد تقدیر نمود.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد حجت الاسلام حسین ملکی امام جمعه شهرستان مرزی تایباد، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته (مورخ: ۳۰آذرماه ۱۳۹۸) با از علمکرد و فعالیتهای ارزنده شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام ملکی انجام کار با نیت خالصانه و صادقانه را از صفات شایسته مسئولین و خدمتگزاران دانست و اظهار داشت: هر مسئولی، در هر مسنب و جایگاهی اگر کاری برای آسایش و رفاه خلق الله انجام دهد، باعث خشنودی خداوند متعال و اجر اخروی می باشد.

امام جمعه شهرستان تایباد نظافت مطلوب یومیه در سطح شهر تایباد، فضاهای سبز مناسب و دل انگیز در اقصی نقاط شهر، آسفالت معابر، زیباسازی و بهسازی مبلمان شهری و … در مجموعه شهرداری تایباد را حاصل تلاش شبانه روزی و درایت و مدیریت شهردارتایباد بیان داشت و افزود: جا دارد از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تایباد نیز که باتعامل و  همراهی با شهرداری زمینه فراهم ساختن شهری بانشاط و ایمن نیز تقدیر نمایم.

حجت الاسلام ملکی با انتقاد از رها سازی فاضلاب های خانگی در کوچه وخیابان اظهار نمود :رها سازی فاضلاب در شهر با جامعه مدنی وحقوق شهروندان منافات دارد‌ و از نظر شرعی نیز مغایر با اخلاق و رفتار مسلمانان است.

وی در پایان با اعلام آمادگی همکاری و همراهی دفتر امام جمعه و مساجد شهرستان با شهرداری و اعضای شورای شهر، حفظ وحدت و انسجام بین شیعه و سنی را از بارزترین خصوصیات منطقه برشمرد که می توان از آن برای توسعه و پیشرفت شهرستان و شهر تایباد بهره جست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code