خانه » تمامی مطالب » اخبار » مسائل وامورات منطقه مولانا با حضور امام جماعت مسجد مولانا و هیات امنای این مسجد با شهردار تایباد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
مسائل وامورات منطقه مولانا با حضور امام جماعت مسجد مولانا و هیات امنای این مسجد با شهردار تایباد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مسائل وامورات منطقه مولانا با حضور امام جماعت مسجد مولانا و هیات امنای این مسجد با شهردار تایباد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، طبق روال جلسات امامان جماعت و هیات امنای مساجد سطح شهر با شهردار تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، در دفتر خود میزبان امام جماعت مسجد مولانا و تنی چند از هیات امنای این مسجد بود.

در این جلسه که در خصوص مشکلات و امورات شهری محله مولانا به عنوان هسته اصلی شهر تایباد برگزار شد، مهندس ایوب سیدالحسینی، ارائه خدمات یکسان و  بی منت به شهروندان فهیم تایبادی را از اولویتهای اصلی شهرداری برشمرد وافزود: با توجه به کسب رتبه نخست سرانه فضای سبز، برخی از مشکلات شهری از قبیل اجرای طرح اگو(فاضلاب شهری)،  کاستن از بار ترافیکی، رها سازی فاضلابهای خانگی در کوچه ها و خیابانها و … از معدود مسائلی است که  هر چند برخی خارج از حیطه اختیارات شهرداری است، اما با همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، پیگیر رفع آنها می باشیم.

شهردار تایباد، آسفالت و مرمت آسفالت برخی از کوچه ها را از دیگر فعالیتهای شهرداری عنوان کرد که بسرعت در حال انجام بوده و گفت: با توجه اینکه آسفالت ومرمت آسفالت معابر مستلزم زیرسازی مناسب، جدول گذاری و جوی کشی برخی کوچه ها و معابر است، این امور با سرعت خوبی در حال انجام است و انشالله تا پایان سال جاری تمامی کوچه ها و معابر سطح شهر از این مشکل رهایی خواهند یافت.

وی همچنین در خصوص خواسته اهالی کوچه حافظجی۴ مبنی برزمین خالی جنب منزل جناب حافظجی، که از جمع شدن زباله در این زمین گلایه مند بودند، اظهار داشت:بزودی زباله‌های این زمین جمع آوری و دور زمین نیز حصار کشی می گردد.

مولانا براتی امام جماعت مسجد مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی رهاسازی فاضلاب برخی منازل را امری غیر شرعی و خلاف موازین دین اسلام برشمرد که در جواب  ایشان شهردار تایباد گفت: با هماهنگی انجام شده با ادارات ذیربط از جمله دادستانی، اداره آبفا و نیز اجرائیات شهرداری سعی داریم تا بطور جد بااین مهم برخورد و حتی المقدور با برخی از مالکین جهت حفر چاه در منازل نیز همکاری نمائیم.

استاد حکیم پور از فرهنگیان بازنشسته شهرستان نیز به فرسودگی برخی از پیاده روهای منطقه اشاره نمود و ضمن تقدیر از تلاش شهرداری در راستای بهسازی و زیباسازی مبلمان شهری، خواستار رفع این مهم گردید که مهندس سیدالحسینی، عدم همکاری برخی از شهروندان در جهت فراهم آوردن بستر این کار را عنوان نمود.

همچنین اختصاص محلی در مرکز شهر، بعلاوه اتاق احداث شده در آرامستان جدید شهر، جهت جمع آوری اوراق دینی و مذهبی مورد بحث قرار گرفت که مقرر گردید در این خصوص نیز، توسط شهرداری اقدام شود.

اما ترافیک بالای دور میدان مولانا و انتهای خیابان رجائی از دیگر مسائلی بود که بزعم کلیه شرکت کنندگان باعث کندی رفت و آمد و نیز مزاحمت برای عابرین پیاده شده است که با توضیحات شهردار تایباد در خصوص اجرای طرح پارکبان و نیز انتقال این وسائط نقلیه به روبروی و کشتارگاه قدیم، این موضوع نیز به واحد حمل و نقل شهردرای واگذار گردید.

در پایان این جلسه از زحمات مهندس سیدالحسینی شهردار و کارکنان شهرداری تایباد در جهت ارائه خدمات ارائه شده به حوزه علیمه مولانا و پیشرفت عمران و آبادانی شهر،از سوی اهالی و هیات امنا و امام جماعت این مسجد تقدیر و تشکر شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code