خانه » تمامی مطالب » اخبار » با حضور رئیس شورای شهر تایباد، شهردار و دیگر اعضای شورا، کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان ، برگزار شد .
با حضور رئیس شورای شهر تایباد، شهردار و دیگر اعضای شورا، کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان ، برگزار شد .

با حضور رئیس شورای شهر تایباد، شهردار و دیگر اعضای شورا، کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان ، برگزار شد .

به گزارش سایت شهرداری تایباد، کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان شهرستان تایباد در محل شورای شهر تایباد و با حضوردکتر طغانی رئیس شوراری شهر تایباد، مهندس سیدالحسینی شهردار و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تایباد و اعضای مجمع مشورتی بانوان تایباد و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شد.

دکتر طغانی با اشاره به اهمیت حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و  اقتصادی اظهار داشت: برای رفع هر مشکلی باید زیرساخت‌های لازم را فراهم و بسته به نوع مشکل آن را حل کرد و در این بین باید جهت تسریع در پیشرفت، به نقش زنان در این عرصه ها توجه بیشتری نمائیم.

رئیس شورای شهر تایباد با دعوت از زنان شریف و متدین شهرستان تایباد جهت حضور در این عرصه ها گفت: بیکاری در جوانان عامل اصلی برای روی آوردن به اعتیاد است که اگر عوامل تاثیرگذار را کم کنیم تا حدود زیادی در کاهش آسیب‌ها موفق خواهیم بود؛ و در این راستا باید طرح‌های هدفمند تهیه و ارائه شود.

وی با اشاره به رویکرد محله محور تصریح کرد: عوامل محیطی مانند فضاهای ورزشی، کتابخانه، مراکز آموزشی و… در محل‌های زندگی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها نقش موثری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تایباد و معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش همچنین بیان کرد: ازدواج‌های زودهنگام دختران به ویژه در روستاهای اطراف یکی از دغدغه‌های مهم به‎شمار می‌رود. این ازدواج‌ها اغلب به علت عدم آگاهی و نداشتن آموزش‌های لازم متاسفانه به طلاق در سنین پایین می‌انجامد و مشکلات موجود را افزایش می‌دهد.

‌دکترطغانی افزود: این ازدواج‌ها زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، ترک تحصیل و فراتر از آن شده و نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و صحیح از سوی مسئولان مربوطه است.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code