خانه » تمامی مطالب » اخبار » در جلسه شهردارو اعضای شورای اسلامی شهرتایباد با معاونین فرمانداری تایباد، تقویت ارتباط و تعامل طرفین مورد تاکید قرار گرفت.
در جلسه شهردارو اعضای شورای اسلامی شهرتایباد با معاونین فرمانداری تایباد، تقویت ارتباط و تعامل طرفین مورد تاکید قرار گرفت.

در جلسه شهردارو اعضای شورای اسلامی شهرتایباد با معاونین فرمانداری تایباد، تقویت ارتباط و تعامل طرفین مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در نشست صمیمی بین شهردار تایباد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تایباد با معاونین فرمانداری تایباد که به تازگی انتصاب شده اند، تقویت ارتباط و تعامل طرفین مورد تاکید قرار گرفت.

مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد با تبریک انتصاب  مهندس  مهرداد کریم زاده به معاونت عمرانی و مهندس عبدالرضا سپهری به معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی  فرمانداری تایباد، همکاری و همراهی طرفین در جهت تسهیل و تسریع رفع مشکلات موجود در شهرستان و شهر تایباد ضروری دانست.

شهردار تایباد، با تاکید بر اهمیت پتانسیل ها و داشته های بالفعل موجود درمنطقه، توجه بیشتر مسئولین شهرستانی و استان را در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم و نیز داشتن جامعه ای ایمن و مفرح را خواستار شد.

وی بهره مندی مردم از گمرک دغارون را حق شهروندان تایبادی دانست و بیان داشت: امیدواریم با نگاهی شفاف و صادقانه، همشهریان عزیز تایبادی ما، از این اقیانوس که نعمتی خدادادی است بیشتر بهره مند گردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code