خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس ایوب سیدالحسینی: بی توجهی به استعدادهای بیشمار تایباد، موجب از دست رفتن این نخبگان می گردد!
مهندس ایوب سیدالحسینی: بی توجهی به استعدادهای بیشمار تایباد، موجب از دست رفتن این نخبگان می گردد!

مهندس ایوب سیدالحسینی: بی توجهی به استعدادهای بیشمار تایباد، موجب از دست رفتن این نخبگان می گردد!

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد در مراسم افتتاح چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید قاسمی تایباد، با اعلام حمایت کامل از طرح ها و برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی توسط شهرداری  و شواری شهر در شهر مرزی تایباد، بی توجهی به استعدادهای بیشمار  موجود تایباد، را عامل از دست رفتن این نخبگان دانست.

شهردار تایباد با بیان اینکه در حال حاضر کمکهای شهرداری و شورای شهر در حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی حتی بیشتر از دستگاه های متولی این امور می باشد، هزینه کردن در این حوزه ها را سرمایه گذاری ارزنده برای آینده شهر تایباد برشمرد.

مهندس ایوب سیدالحسینی افزود: شهرستان مرزی تایباد، با توجه به پتانسیل ها و داشته های فراوان متاسفانه کمتر مورد توجه مسئولین بوده و از اعتبارات کم استانی این منطقه گلایه نمود.

وی شهر وشهرستان تایباد را متسحق توجه بیشتر دانست و گفت: تلاش ما برای ورزشکار کردن دانش آموزان درصورتی نتیجه دارد که حمایت های استانی آینده افراد را تامین کند.

مهندس سیدالحسینی همچنین بیان داشت : موقعیت جغرافیایی و اجتماعی شهر می طلبد تا برای جلوگیری از آسیبهای اجتماعی که فرزندان این دیار را تهدید می کند، به  زیرساخت های منطقه توجه بیشتری شود.

طغانی رییس شورای شهر و معاون آموزش و پرورش تایباد نیز در این جلسه گفت: با همکاری‌های انجام شده امروز توانستیم ففضایی مانند این چمن مصنوعی برای ورزش دانش‌آموزان در شهرستان تامین کنیم، همچنین شهرداری و شورای شهر تایباد آسفالت محوطه زممی چمن را بر عهده گرفته و به زودی انجام می‌شود.

زکریا طغانی با اشاره به تامین روشنایی زمین چمن توسط تربیت بدنی اداره کل بیان کرد: دانش آموزانی که به ورزش می‌پردازند قطعا کمتر دچار مشکلات جسمی و روحی می‌شوند و موجب تامین سلامتی و نشاط آنها است روشنایی زمین چمن توسط تربیت بدنی اداره کل نیز تامین خواهد شد.

تاکنون ۶ زمین چمن مصنوعی در استان خراسان رضوی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال ۲ زمین چمن مصنوعی دیگر افتتاح خواهد شد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code