خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: افزایش حجم کانال های خیابان امام خمینی، از آبگرفتگی های بسیاری جلوگیری کرد….
شهردار تایباد: افزایش حجم کانال های  خیابان امام خمینی، از آبگرفتگی های بسیاری جلوگیری کرد….

شهردار تایباد: افزایش حجم کانال های خیابان امام خمینی، از آبگرفتگی های بسیاری جلوگیری کرد….

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار شهر مرزی تایباد، افزایش حجم کانال های  خیابان امام خمینی، لایروبی بموقع جداول، جوی ها و مسیل های آب سطح شهر را مهمترین عامل جلوگیری از آبگرفتگی در سطح شهر برشمرد.

وی با اعلام این خبر، بیان کرد: در سال گذشته کانال سمت شرق خیابان امام خمینی و امسال نیز کانال سمت دیگر این خیابان تعریض و پوشیده شد که این امر در آبگرفتگی های گذشته این خیابان موثر واقع شد.

شهردارتایباد رهاسازی آبهای فاضلاب خانگی را از عوامل مهم جمع شدن لجن و زباله در کانال ها و جوی های سطح شهر دانست و گفت: متاسفانه با وجوداطلاع رسانی های بسیار در خصوص این امر، هنوز در برخی کوچه‌ها و معابر شاهد رهاسازی آبهای فاضلاب خانگی، توسط برخی خانه ها هستیم که جدا از بروز بیماری‌های بسیار، این آبها موجب مریضی و انتشار بوی تعفن و بد در سطح شهر خواهد شد.

مهندس سیدالحسینی از عوامل موفقیت شهرداریها را همراهی و همکاری مردم در انجام امور شهری بیان داشت و اظهار نمود: با توجه به نزولات آسمانی در آخرین ماه پاییز، خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر آبگرفتگی خیابان های سطح شهر، اعلام نشد که این امر نشان دهنده، اقدامات موثر شهرداری و همکاری مطلوب شهروندان عزیز با این نهاد مردمی می باشد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code