خانه » تمامی مطالب » اخبار » فرماندار تایباد با حضور در محل عملیات آسفالت خیابان امام رضا(ع)، از عزم و تلاش پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر تایباد تقدیر نمود.
فرماندار تایباد با حضور در محل عملیات آسفالت خیابان امام رضا(ع)، از عزم و تلاش پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر تایباد تقدیر نمود.

فرماندار تایباد با حضور در محل عملیات آسفالت خیابان امام رضا(ع)، از عزم و تلاش پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر تایباد تقدیر نمود.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، با رو به پایان یافتن عملیات آسفالت خیابان امام رضا در ورودی شمالی شهر تایباد و نیز احداث جداکننده(آیلند) این بلوار، فرماندار تایباد در کنار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد با بازدید از این عملیات، در پیامی تلاشهای کارکنان و پرسنل صدیق شهرداری تایباد را مورد تقدیر قرار داد و در پیامی از آنان تشکر نمود.

شرح این پیام بدین مضمون می باشد:

 اعضای محترم شورای شهر تایباد

 جناب آقای مهندس سیدالحسینی شهردار محترم شهر تایباد

نظر به همت و تلاش شبانه روزی مجموعه شورای اسلامی و شهرداری تایباد، به ویژه کارکنان خدوم آن نهاد در جهت بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر تایباد علی الخصوص بلوار امام رضا (ع)، از اعضای محترم شورای اسلامی، شهردار محترم و مجموعه نیروهای خدوم شهرداری تقدیر و تشکر می کنم.

بدیهی است، یکی از بزرگترین نعمت های الهی توفیق خدمت رسانی به مردم و تلاش برای بهبود و ارتقای کیفیت زندگی آسان و به تعبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی« آسان کردن زندگی برای مردم» است، بدون تردید آسفالت معابر همچنانکه از قبل بدان اذعان گردید، با هدف زیباسازی شهر و تامین رفاه شهروندان آغاز شده و ان شاءالله درکنار سایر خدمات به تمام نقاط شهری تایباد نیز تسری یابد.

توفیق خدمت برای شورای محترم شهر تایباد، شهردار‌ معزز و نیروهای خدوم شهرداری تایباد را از خداوند متعال خواستارم.

محسن سیاح

فرماندار شهرستان تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code