خانه » تمامی مطالب » اخبار » کلیه تمهیدات لازم جهت مراسم تشیع باشکوه پیکر مطهر مولانا حیدری توسط شهرداری تایباد انجام گرفته شد.
کلیه تمهیدات لازم جهت مراسم تشیع باشکوه پیکر مطهر مولانا حیدری توسط شهرداری تایباد انجام گرفته شد.

کلیه تمهیدات لازم جهت مراسم تشیع باشکوه پیکر مطهر مولانا حیدری توسط شهرداری تایباد انجام گرفته شد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در پی ارتحال ناگهانی عالم جلیل القدر مولانا حیدری امام جمعه اهل سنت مسجد مالک الملک تایباد، با همکاری و همراهی شهرداری ستاد ارتحال این عالم ربانی در محل شهرداری تایباد و بادبیری مهندس حسن نگهبان معاونت توسعه و مدیریت منابع اداری و مالی تشکیل شد تا کلیه اقدامات لازم جهت انجام تشیع و ترحیم باشکوه پایشان بوسیله شهرداری تایباد انجام گیرد.

واحد خدمات شهری با آماده سازی مصلی بزرگ اهل سنت واقع در خیابان دارالسلام محل اقامه نماز جنازه مولانا حیدری امام جمعه فقید اهل سنت مسجد مالک الملک را مهیا نموده و واحد آتش نشانی بعد از نظافت کلیه خیابانها و معابر اقدام به شستن این محل ها نمود.

همچنین واحد حمل و نقل شهری کلیه امور ایاب و ذهاب نمازگزاران و مهمانانی که از شهرستان ها و استانهای سراسر کشور جهت حضور در مراسم تشیع و ترحیم این عالم جلیل القدر  را تقبل و به نحو شایسته به انجام رساند.

برقراری قسمتی از نظم و انضباط ترافیکی این مراسم نیز توسط جمعی از کارکنان شرکتهای خدماتی و نظافتی تحت قرارداد شهرداری تایباد بانجام رسید.

مجموعه کارکنان و پرسنل شهرداری تایباد، باردیگر ضایعه درگذشت عالم جلیل القدر جناب مولوی عبدالله حیدری از علمای بزرگ اهل سنت شهرستان تایباد و امام جمعه مسجدجامع مالک الملک را به علما و روحانیون، خانواده محترم و دوستداران ایشان به خصوص مردم شریف شهرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عالم گرانقدر رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و شاگردان وی صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code