خانه » تمامی مطالب » اخبار » مزار متبرک شهدای تایباد به مناسبت هفته دولت عطرافشانی و غبارروبی شد.
مزار متبرک شهدای تایباد به مناسبت هفته دولت عطرافشانی و غبارروبی شد.

مزار متبرک شهدای تایباد به مناسبت هفته دولت عطرافشانی و غبارروبی شد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، به مناسبت آغاز هفته دولت و با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورا اسلامی شهر، روحانیون معظم تشیع و تسنن، اعضای شورای اداری و تنی چند از بزرگان و معتمدین شهرستان، قبور متبرک شهدای گرانقدر تایباد شهر غبارروبی و عطرافشانی شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و با قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد در حاشیه این مراسم، با تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: این هفته یادآور فداکاری‌ها و خدمت‌گذاری شهیدان رجایی و با هنر است و امیدواریم ما هم بنوانیم عضو کوچکی از خانواده دولت بتوانیم ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری این شهیدان گرانقدر را سرلوحه کار خود درهمه امور قرار دهیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است ، بیان کرد:‌ در این زمان  و مکان مقدس باردیگر ضمن تجدید میثاق با شهدا ی گرانقدر که با خون خویش امنیت و آسایش امروز ایران عزیز را برایمان به ارمغان گذاشتند، عهد می بندیم که در راه خدمت به مردم شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خویش قرار داده و در این راه لحظه ای از حرکت باز نمانده و پویا و فعال در راه پیشرفت و توسعه بیش از پیش ایران و ایرانیان همت گماریم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code