خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد در مراسم افتتاح پارک شهدای گمنام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درکنار ارتقای نشاط اجتماعی را از دلایل مهم احداث این پروژه برشمرد.
شهردارتایباد در مراسم افتتاح پارک شهدای گمنام، ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت درکنار ارتقای نشاط اجتماعی را از دلایل مهم احداث این پروژه برشمرد.

شهردارتایباد در مراسم افتتاح پارک شهدای گمنام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درکنار ارتقای نشاط اجتماعی را از دلایل مهم احداث این پروژه برشمرد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در مراسمی باشکوه بمناسبت هفته دولت و با حضور مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار، روحانیون معزز تشیع و تسنن، معتمدین و بزرگان شهر و اعضای شورای اداری تایباد،  آیین افتتاح و بهره برداری پروژه احداث پارک شهدای گمنام شهر تایباد برگزار گردید.

ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد در این مراسم با تبریک ایام هفته دولت، گفت: ترویج  و اشاعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت در کنار ارتقای سطح نشاط اجتماعی از مهمترین دلایل احداث این پارک در جوار مزار شهدای گمنام و یادمان این عزیزان بود که بحمدالله بعد از اجرای چندین فاز عملیاتی توسط شهرداری تایباد تکمیل و در حال حاضر آماده افتتاح و بهره برداری می باشد.

وی به رتبه نخست شهرداری تایباد در سرانه فضای سبز کشور اشاره نمود و بیان داشت: در حال حاضر کلیه محلات و مناطق تایباد دارای پارک یا بوستانهائی برای استفاده همشهریان گرانقدر تایبادی است که پارک شهدای گمنام با مساحت ۹ هکتار و اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد ریال، یکی از زیباترین، مجهزترین و بانشاط ترین  پارکهای موجود در سطح شهر تایباد می باشد.

مهندس سیدالحسینی در ادامه هفته دولت را فرصتی مطلوب برای بیان علمکرد مسئولین نسبت به ولی نعمتشان دانست و عنوان داشت:  هفته دولت فرصتی مغتنم در پاسداشت و گرامیداشت بزرگ مردانی است که برای  کسب رضای باریتعالی در سنگرخدمت رسانی به مردم در دولت و دیگر دستگاه های اجرائی مشغول به جهادی اکبر گونه اند….

شهردارتایباد خدمت بی منت و صادقانه را وظیفه مهم کسانی برشمرد که در حوزه امور اداری و اجرائی به عنوان خادمین مردم در حال انجام خدمت هستند و افزود: تمامی سرمایه کارکنان و پرسنل اداری و دستگاه های اجرائی اعتماد عمومی مردم در ارائه خدمت رسانی به آنان است که امیداوریم بتوانیم در شهرداری تایباد با کار و تلاش ارزنده موجبات این مهم را فراهم سازیم.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code