خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی: کلیه اقدامات لازم و ضروری برای ذبح دامهای عید قربان، در کشتارگاه شهرداری مهیا و آماده می باشد.
مهندس سیدالحسینی: کلیه اقدامات لازم و ضروری برای ذبح دامهای عید قربان، در کشتارگاه شهرداری مهیا و آماده می باشد.

مهندس سیدالحسینی: کلیه اقدامات لازم و ضروری برای ذبح دامهای عید قربان، در کشتارگاه شهرداری مهیا و آماده می باشد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد، ضمن تبریک فرا رسیدن این روز خجسته، اظهار داشت:

عید سعید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان جهان بوده که دستگاهها و ادارت متعددی شامل شهرداری، دفاتر ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و تشیع، جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی در برگزاری باشکوه مراسم این روز دخیل می باشند.

شهردارتایباد یکی از مأموریت‌های مهم این مجموعه‌ها را برقراری امنیت غذایی و سلامت در قربانی کردن دام ها درروز عید قربان برشمرد و افزود: مهم‌ترین وظیفه این دستگاهها بحث‌های تشخیص بیماری، پیشگیری از شیوع بیماری های  مشترک و غیرمشترک میان انسان و دام و رعایت اصول شرعی بوده که درچند سال اخیر با همت ادارات مربوطه کستار قسمت عمده ای از قربانیها شهروندان تایبادی درمحل کشتارگاه شهرداری بانجام میرسد که  بسیاری ازمشکلات و معضلات در این امر مرتفع گردیده است.

 

 

مهندس سیدالحسینی با بیان اینکه خوشبختانه تجهیزات جدید و مدرن به کشتارگاه تایباد افزوده شده است، اظهار داشت، چند اکیپ از شبکه دامپزشکی نیز ماموریت یافته اند تا با گشت زنی در سطح شهر، نسبت به معاینه لاشه های قربانی در منازل نیز اقدام نمایند.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به آمادگی کامل کشتارگاه دام شهرداری واقع در ابتدای جاده دوغارون شایسته است شهروندان فهیم و نیکوکار، عمل خیر و سنت حسنه قربانی خود را در این  کشتارگاه دام تحت نظارت ناظر شرعی و کارشناس بهداشتی دامپزشکی انجام دهند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code