خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد شورایاران را به عنوان بازوی توانمند شهرداری و شورای شهر در اداره امور شهربرشمرد.
شهردارتایباد شورایاران را به عنوان بازوی توانمند شهرداری و شورای شهر در اداره امور شهربرشمرد.

شهردارتایباد شورایاران را به عنوان بازوی توانمند شهرداری و شورای شهر در اداره امور شهربرشمرد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،  جلسه هم اندیشی شورایاران محلات تایباد با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرتایباد در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

دراین جلسه ابتداعا موارد مطرح شده در جلسات قبل و بررسی برخی موانع و مشکلات پیش روی برخی محلات شهر تایباد مورد بحث و نظر قرار گرفت و سپس مهندس سیدالحسینی شهردارتایباد ضمن خیر مقدم به تشریح برخی از فعالیتها و برنامه های شهرداری پرداخت.

وی نگاه واقع بینانه به وضعیت موجود و داشته ها و پتانسیل شهر، همچنین وضعیت و موقعیت گذشته، رشد جمعیت، افزایش نیازها، عدم وجود درآمدی پایدار و مناسب برای شهرداری و نیاز به تعامل هرچه بیشتر شهروندان در پرداخت عوارضات قانونی را از امورات موثر بر توسعه و مدیریت شهری برشمرد.

مهندس ایوب سیدالحسینی شورایاران، جهت ارتباط بیشتر شورای اسلامی شهر و شهرداری با شهروندان و ایجاد حلقه ارتباطی منسجم بین آنها، در محلات به روی کار آمدند و می توانند به عنوان بازوئی توانمند در کنار شورا و شهرداری در توسعه و پیشرفت شهر تاثیر بسزائی داشته باشند.

شهردارتایباد با اشاره به پیشرفت و توسعه همه جانبه شهر، همراهی و همکاری بیشتر شهروندان با شهرداری و شورا را خواستار شد و گفت: آنچه می تواند در فراهم ساختن شهری ایمن و بانشاط سرعت بخشد، انجام امور بر اساس مشورت، تخصص و تعهد است که بحمدالله این مهم با همکار ی و همراهی شایسته شهروندان عزیز تایبادی به عینه دیده می شود.

درادامه این جلسه شیراحمد جهانی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد با بیان اینکه مشکلات یک شهر به تنهایی توسط شهرداران و شورای اسلامی شهر قابل حل و فصل نمی باشد گفت: با همگرایی، همدلی، تعامل و مشارکت همه احاد مردم خصوصا شورایاران پیشرفت و توسعه شهر می تواند سرعت چشمگیری داشته باشد.

جهانی  شورایاران را بازوان پر توان شورای اسلامی شهر و شهردای در روند رو به رشد پیشرفت شهری برشمردو گفت: شورایاران عیون ما در محلات هستند و انتظار می رود در بخش اطلاع رسانی معضلات محلات مشارکت فعال داشته باشند و با شناسایی و اولویت بندی، براساس نیاز مردم، پروژه‌های خاص اجرایی خواهد شد که انتظار می‌رود کارگروه‌های تخصصی در این بخش به کمک شهرداری و شورا آمده  تا حداکثر خدمت به شهروندان انجام شود .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code