خانه » تمامی مطالب » اخبار » امورات شهری خیابان رجائی در جلسه هیات امنا و امام جماعت مسجد حضرت بلال با شهردار تایباد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امورات شهری خیابان رجائی در جلسه هیات امنا و امام جماعت مسجد حضرت بلال با شهردار تایباد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، در دیدار با امام جماعت و هیات امنا مسجد حضرت بلال از خیابان رجائی به عنوان قلب اقتصاد و مرکز بازار شهر تایباد یاد کرد و رسیدگی به امورات آن را از اولویتهای خدمات رسانی در شهر برشمرد.

در این جلسه که در راستای نشستهای شهردار و کارشناسان شهرداری با هیات امنا و امامان جماعت مساجد سطح شهر تایباد در راستای رفع مشکلات و مسائل مربوط به اموارت شهری و شهرنشینی محلات شهر برگزار شد، مهندس سیدالحسینی گفت: باتوجه به موقعیت مسجد حضرت مطمئنا هیات امنا و امام جماعت این مسجد می توانند به عنوان بازوئی توانمند برای شهرداری در ارائه خدمات بهتر در این خیابان شد.

 

 

مولوی باب نهان امام جماعت مسجد بلال، با تقدیر از عملکرد شهرداری، در خصوص مسائل مربوط به خیابان رجائی به نکاتی شامل: بار ترافیکی بالا،  عدم وجود کانال مناسب جهت روان آبها و برخی فاضلابهای خانگی، نبود سرویس بهداشتی عمومی و  فضای سبز مناسب جهت استراحت شهروندان در این خیابان جهت استفاده عمومی اشاره نمود .

همچنین غلامرضاابوبکری به عنوان رئیس هیات امنای مسجد حضرت بلال ضمن ستایش عملکرد مجموعهشهری خصوصا در واحد خدمات شهری، به بیان برخی مسائل شهری در خیابان رجائی پرداخت و خواستار رفع آن گردید.

حسن نگهبان معاونت وکارشناس حقوقی شهرداری در این جلسه مهمترین مشکل خیابان رجائی را عدم انجام عقب نشینی های لازم از سوی مالکین برشمرد و گفت: بی تردید اگر مالکان از فواید و مزیت های عقب نشینی اطلاع کافی را داشته باشند، میل به انجام این عقب نشینی ها بیشتر خواهد شد.

وی همچنین به انتقال روزانه ۶۰تن لجن از جوی های سطح شهر توسط واحد خدمات شهری اشاره کرد و بیان داشت: هرچند اتصال کانال بلوارامام خمینی به خیابان رجائی در دستور کار شهرداری قرار دارد، اما در هفته دوبار جداول شهر در ساعت  اولیه صبح شستشو و جدا از آن هم مستمرا به هنگام نظافت خیابان، زباله و لجن جداول جمع آور ی مشود و سعی می کنیم باتغییر ساعت رها سازی آب در روزهای یکشنبه و پنجشنبه در جوی های خیابان رجائی فرصتی فراهم سازیم تا از این اب جهت آبیاری درختان مقابل مغازها و شستشوی پیاده رو نیز توسط خود مردم استفاده گردد.

معاونت شهرداری تایباد با بیان اینکه شهرداری درصدد تهیه زمینی برای احداث پارکینگ در خیابان رجائی است، با ابراز تاسف از عدم استقبال هشمهریان جهت استفاده از پارکینگ موجود در کوچه روبری بانک ملی، رفع مشکلات ترافیکی توسط پلیس راهور را از دیگر اقداماتی دانست که بروزدی در این خیابان اعمال خواهد شد.

در ادامه مهندس ایوب سیدالحسینی،  استفاده از تریبون مساجد جهت انتقال آموزش های شهرنشینی، خواستار این مهم توسط امامان جماعت و عزیزان هیات امنا در هنگام اقامه نماز شد و اظهار داشت: مطمئنا داشتن شهری ایمن، بانشاط و پررونق مستلزم همراهی و همکاری مردم در کنار شهرداری است که بحمدالله این امر در شهر مرزی تایباد روز به روز در حال افزایش و بهبود مطلوب است.

شهردارتایباد به بهره مندی تمام جمعیت شهرستان تایباد از خدمات خیابان رجائی اشاره کرد و افزود: از آنجا که احداث سرویس بهداشتی عمومی در مدت زمان کوتاه میسر نمی باشد و از طرفی درحال حاضر هم با همت و همراهی هیات امنا و امام جماعت محترم مسجد حضرت بلال سرویس های این مسجد مورد استفاده عمومی قرار میگیرد، شهرداری نیز آمادگی جبران این لطف عزیزان به شهر را اعلام میدارد.

مهندس سیدالحسینی ارتباط بین همشهریان و مجموعه کارکنان و پرسنل شهرداری را عاملی مهم در جهت  تشریع پیشرفت و آبادانی همه جانبه شهر دانست و بر تقویت این ارتباط تاکید ورزید.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code