خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد از پایان انتقال و شروع بکار بازار پایانه مسافربری تایباد خبر داد.
مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد از پایان انتقال و شروع بکار بازار پایانه مسافربری تایباد خبر داد.

مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد از پایان انتقال و شروع بکار بازار پایانه مسافربری تایباد خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد و به گفته مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، با تکمیل احداث و انتقال بازار  پایانه مسافربری تایباد که ضمن اخلال در تردد، از زیبائی های شهر نیز کاسته بود، عملیات انتقال مشاغل این بازار به محل جدیدکه واقع در پایانه مسافربری تایباد است، مراحل پایانی خود را پشت سر گذاشته می گذارد.

شهردار تایباد با بیان اینکه احداث ۶۴ باب مغازه تجاری در داخل پایانه مسافربری، در راستای ایجاد اشتغال برخی شهروندان و کسب درآمد پایدار برای شهرداری تایباد محقق گردیده، بیان داشت: آنچه برای مجموعه شهرداری ملاک است، فراهم ساختن شهری ایمن، سالم و بانشاط است که این مهم تنها به همت و همراهی شهروندان عزیز تایبادی میسر خواهد شد.

مهندس سیدالحسینی تلاش در راه بهسازی و زیباسازی محیط شهر در کنار رضایتمندی شهروندان را موفقیتی برای شهر و شهرداری برشمرد و افزود: خوشبختانه با اتمام عملیات ساخت ۶۴ باب مغازه در داخل پایانه مسافربری شهر تایباد که در ورودی شهر نیز قرار دارد، امکانات دیگری از قبیل نماز خانه، سرویس بهداشتی، فضای سبز، محل بازی کودکان و … نیز دراین محل فراهم گردیده تا ضمن استفاده شهروندان تایبادی، مسافرین داخلی و خارجی نیز از این امکانات بهره مند گردند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و بین المللی شهر تایباد که در مجاور یکی از پردرآمدترین گمرکات و مرزهای کشور برای ایران سرفراز قرار دارد، گفت: روزانه تعداد بیشماری از وسائط نقلیه ترانزیت کالا از اقصی نقاط دنیا از شهر تایباد تردد می کنند، که جذب این میزان از رانندگان درکنار جذب مسافرین داخلی و خارجی می تواند در تحقق شهری توریستی تایباد، موفقیت آمیز عمل نماید.

تحقق شهری توریستی که بتواند در جذب گردشگر و مسافرین داخلی و خارجی بطور مطلوب عمل نماید، ضمن اشتغال زائی، می تواند در پیشرفت همه جانبه شهر نیز تاثیر بسزائی داشته باشد.

شایان ذکر است با توجه به موقعیت شهرتایباد به عنوان پیشانی ایران عزیز در شرق کشور،  داشتن مبلمان شهری زیبا و دلنشین از ضروریاتی محسوب میوشد که با همت و تلاش صادقانه مجموعه شهرداری در حال تحقق می باشد و ساخت ۶۴ باب مغازه تجاری در داخل پایانه مسافربری جهت انتقال دکه‌های آهنی و کانکس هایی که در روبروی پارک ملت و جنب پایانه مسافربری، به عنوان بازاری برای خرید و فروش در پیاده رو ایجاد شده بود، در همین راستا بانجام رسیده است.

شهردارتایباد در پایان از همکاری و همراهی اعضای محترم شورای شهرتایباد و کسبه شاغل دراین محل، در جهت تسهیل و تسریع انتقال بازار به داخل پایانه مسافربری تقدیر و تشکر نمود.

 

 

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code