خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: ماحصل نشست سرپرست فرمانداری تایباد با شهردار و پرسنل شهرداری، تقویت ارتباطات دستگاه های اجرائی با یکدیگر بود.
شهردار تایباد: ماحصل نشست سرپرست فرمانداری تایباد با شهردار و پرسنل شهرداری، تقویت ارتباطات دستگاه های اجرائی با یکدیگر بود.

شهردار تایباد: ماحصل نشست سرپرست فرمانداری تایباد با شهردار و پرسنل شهرداری، تقویت ارتباطات دستگاه های اجرائی با یکدیگر بود.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، فرماندار جدید شهرستان تایباد با حضور در محل شهرداری تایباد، ضمن بازدید از واحدهای مستقر در این اداره، با شهردار و پرسنل شهرداری، نیز دیدار و گفتگو کرد.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد ضمن تبریک به مهندس سیاح سرپرست فرمانداری تایباد، با یادآوری این نکته که شهرستان تایباد، شهرستانی مرزی و محروم اما غنی از استعداد و پتانسیل های خدادادی است، گفت: متاسفانه بزعم داشته ها و پتانسیل های بکر و متعدد این شهرستان، مهمترین مشکل منطقه بیکاری جوانان و نبود سرمایه گذار در شهرستان است.

شهردارتایباد، گمرک دوغارون را به عنوان اقیانوسی بیکران در راستای اشتغال زائی، رونق اقتصادی و کسب درآمد برای مردم شریف تایباد برشمرد و گفت: مرز دوغارون و واحدهای فعال دراین محل از جمله پایانه مرزی، منطقه ویژه اقتصادی، بازارچه مرزی و … خود گمرک دوغارون به عنوان یکی از پردرآمدترین گمرکات ایران،  محسوب می شود اما تاکنون آنگونه که باید منافع این محل شامل حال مردم فهیم و زحمتکش تایباد نشده است.

وی  قسمت عمده ای از مراجعات همشهریان تایبادی به شهرداری را اشتغال عنوان کرد و گفت: بحمدالله در شهرداری تایباد سعی نمودیم تمامی پرسنل و کارکنان این اداره بومی باشند، اما بزعم تکمیل ظرفیت بکارگیری نیرو، روزانه شاهد مراجعه مکرر جوانان شایسته تایبادی برای کار در این محل هستیم که از این این جهت، شرمنده این عزیزان می باشیم و باید فکر اساسی برای این معضل مهم اندیشه و اجرا شود.

شهردارتایباد در خصوص فعالیتهای شهرداری تایباد،  کسب رتبه نخست سرانه فضای سبز کشور و رتبه برتر اجرای آسفالت خیابانها و معابر را از دستاوردهای مهم شهرداری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مجموعه شهرداری تایباد به مانند تیمی منسجم و فعال، بطور شبانه روز در حال ارائه خدمت به اهالی شریف تایباد هستند و جلب رضایتمندی شهروندان عزیز تایبادی بالاترین افتخار ما در این راستا می باشد.

سرپرست فرمانداری تایباد نیز با ابراز خرسندی از برنامه ها و فعالیتهای شهرداری، گفت: خوشبختانه طی اطاعات کسب شده د رخصوص وضعیت ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان، رضایت حداکثری مردم تایباد از این دستگاه مردم نهاد بیانگر عملکرد مثبت آن در شهرستان می باشد.

وی تقویت ارتباط بیشتر بین دستگاه های اجرائی در راستای حل مشکلات مردم را ضروری و لازم برشمرد و افزود: رمز موفقیت مسئولین هر شهرستان ایجاد ارتباط بیشتر بین مسئولین می باشد که باید این مهم در راس برنامه های هر اداره و دستگاهی قرار گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code