خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرتایباد از حضور باشکوه مرزبانان شریف تایبادی در روز قدس تقدیر نمودند…
شهردار و  اعضای شورای اسلامی شهرتایباد  از حضور باشکوه مرزبانان شریف تایبادی در روز قدس تقدیر نمودند…

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرتایباد از حضور باشکوه مرزبانان شریف تایبادی در روز قدس تقدیر نمودند…

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس  در کنار معاونت های خدمات شهری، عمران، مدیریت توسعه و منابع، شهرسازی، و … کارکنان مجموعه شهرداری و دیگر شرکت کنندگان در این مراسم، در پیامی از حضور باشکوه غیور مردمان فهیم، شریف و متدین تایبادی در روز قدس تقدیر وتشکر نمودند.

 

متن این پیان بدین شرح است؛

روز جهانی قدس یادگار ماندگار امام راحل، یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه ملت های آزاده در سراسر جهان و نماد انسجام و وحدت مسلمانان برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است.
غیور مردان مرزنشین شهرستان تایباد، باردیگر با احساس تکلیفی برخاسته از ایمان والای خود و با وحدتی بی نظیر در آخرین جمعه ماه رمضان در مراسم جهانی روز قدس شرکت نموده و نشان دادند همواره به تبعیت از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در صحنه حضور داشته و با شور و شکوهی وصف ناپذیر یکپارچه با فریادهای خروشنده‌ی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و آزادی ” قد س شریف “به نمایش گذاشتند.

برخود لازم می دانیم ، این حضور حماسی سراسر شور و شعور اقشار مختلف را در جای جای شهرستان تایباد را ارج نهاده و ازهمه آحاد مردم این دیار و مسئولین عالی رتبه شهرستان که نقش بسزایی در خلق این حماسه عظیم داشتند تشکر و قدردانی نماییم.

امید است با تداوم مقاومت و مبارزات قهرمانانه ملت مظلوم فلسطین و حمایت مستمر مسلمانان در آینده نزدیک، شاهد آزادی قدس شریف و نابودی وجود نامشروع صهیونیست غاصب باشیم.

ومن الله التوفیق

شهردار  و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد

 

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code