خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد؛ تسریع و تسهیل در راستای رفع مشکلات و امورات تمامی مناطق سطح شهر اولویت مهم کاری شهرداری تایباد است.
شهردار تایباد؛ تسریع و تسهیل در راستای رفع مشکلات و امورات تمامی مناطق سطح شهر اولویت مهم کاری شهرداری تایباد است.

شهردار تایباد؛ تسریع و تسهیل در راستای رفع مشکلات و امورات تمامی مناطق سطح شهر اولویت مهم کاری شهرداری تایباد است.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد از اقدام شهرداری تایباد در برگزاری جلسات هفتگی هیات امنا و امام جماعت مساجد محلات و مناطق مختلف سطح شهر در جهت تسریع و تسهیل رفع مشکلات و پیگیر یامورات آنان خبر داد.

شهردار تایباد دراین خصوص بیان داشت: این جلسات با حضور شهردار، اعضای شورای شهر وتنی چند از کارشناسان واحدهای شهرداری با هیات امنا و امام جماعت مساجد محلات برگزار می شود ، در راستای پیگیری و رفع مشکلات و امورات شهری محلات که در حیطه‌ی اختیارات شهرداری می‌باشد، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جلسات جدا از طرح مسجد گردشی است، گفت: در طرح مسجدگردشی اعضای شورای شهر بهمراه شهردار و کارشناسان شهرداری ضمن بازدید میدانی،  در مساجد حضور یافته و اقدام به برگزاری جلسه ای پیرامون مسائل همان محل می نمایند. ولی در جلسات هفتگی هیات امنا و امام جماعت مساجد با حضور در دفتر شهردار اقدام به طرح مسائل محله خود که مربوط به شهرداری است، می نمانید.

شهردار تایباد ارتباط بین همشهریان و خادمین آنها در شهرداری را عاملی مهم در راستای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه امورات شهری برشمرد و خواستار تقویت این ارتباطات شد.

شایان ذکر است در اولین جلسه هیات امنا و امام جماعت مسجد حضرت یوسف(ع) میهمان شهردار تایباد بودند که در آن مسائل مختلف بخش هائی از محلات واقع بلوار امام علی(ع) میان طرفین مطرح که در خصوص پیگیری و رفع این امور دستورات لازم جهت اقدام به واحدهای شهرداری ابلاغ گردید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code