خانه » تمامی مطالب » اخبار » ۱۰هزارمترمربع از خیابان های ورودی شهر تایباد از سمت جنوب آسفالت شدند.
۱۰هزارمترمربع  از خیابان های ورودی شهر تایباد از سمت جنوب آسفالت شدند.

۱۰هزارمترمربع از خیابان های ورودی شهر تایباد از سمت جنوب آسفالت شدند.

 

به گزارش سایت خبری شهردار ی تایباد، بنا بر تقویم اجرائی واحد عمران شهرداری تایباد، مبنی بر آسفالت و روکش آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر، شهردار تایباد  از آسفالت ۱۰هزارمتر از خیابان های ورودی شهر تایباد از سمت جنوب خبر داد.

مهندس ایوب سیدالحسینی با اعلام این خبر عنوان داشت: طبق قول شهرداری تایباد در سال جاری۱۵۰هزار مترمربع از خیابان ها و معابر شهر آسفالت و روکش آسفالت خواهد شد و اجرای این عملیات با اولویت هائی انجام خواهد پذیرفت که ورودی‌های شهر، خیابانهای پرتردد و معابری که تاکنون فاقد آسفالت بودند در ارجحیت می باشند.

شهردار تایباد افزود: خوشبختانه با رایزنی های اعضای محترم شورای شهر و همچنین همکاری دکتر رحیمی نماینده محترم شهرستان، توانستیم نسبت به اخذ سهمیه قیر اقدامات ارزنده ای را بانجام رسانیم و در حال حاضر از نظر ذخیره قیر مشکلی در پیش رو نخواهیم نداشت.

وی باتقدیر از عملکرد واحد عمران شهرداری تایباد بیان نمود: استفاده از مهندسین و نیروی کار بومی باعث شده نسبت به فعالیت هایی که در این واحد صورت می پذیرد، دقت و دلسوزی بیشتر صرف شود.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد ، مهمترین عامل تخریب آسفالت را فاضلاب منازل و نیز سوخت وسائط نقلیه از جمله بنزین و گازوئیل برشمرد و گفت: بحمدالله مردم فهیم و شریف تایباد دریافته اند که ساختن شهری ایمن و بانشاط که باعث آسایش در زندگی آنها ‌گردد، مستلزم همکاری دوجانبه بین شهرداری و  مردم است و از این رو مطمئنا در حفظ و نگهداری اموال عمومی از جمله حفاظت از آسفالت معابر سطح شهر خواهند کوشید.

شایان ذکر است مقدار ۱۰هزار مترمربع آسفالت خیابانهای دارالسلام که خروجی شهر بسمت خواف است، هزینه ای بالغ بر ۴۰۰میلیون ریال رادر برداشته است.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code