خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد: با توجه به شدت بارندگی‌ها و بزعم گفته‌ی برخی شهروندان، میزان آبگرفتگی شهر نسبت به گذشته کمتر بود.
شهردارتایباد: با توجه به شدت بارندگی‌ها و بزعم گفته‌ی برخی شهروندان، میزان آبگرفتگی شهر نسبت به گذشته کمتر بود.

شهردارتایباد: با توجه به شدت بارندگی‌ها و بزعم گفته‌ی برخی شهروندان، میزان آبگرفتگی شهر نسبت به گذشته کمتر بود.

 

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، طبق پیش بینی های به عمل آمده در خصوص بارش باران زیاد در منطقه، خوشبختانه در شهرتایباد، آبگرفتگی و بروز برخی دیگر مشکلات که بر اثر روان آب های ناشی از باران بوجود می آمد، نسبت به گذشته به مراتب کمتر بود.

شهردارتایباد در این خصوص عنوان داشت: با توجه به اخطارهائی که از سوی سازمان هواشناسی درباره سهمگین بودن بارش ها در شهرستان اعلام شده بود، مجموعه شهرداری تایباد باتشکیل ستاد بحران و نیز حضور در ستاد بحران شهرستان، اقدامات به فعالیتها و اموراتی نمود که این امر موجب شد بحمدالله میزان آبگرفتگی در معابر شهر و کوچه ها نسبت به گذشته کمتر باشد.

وی با تاکید بر اینکه کلیه تمهیدات لازم در ستاد شهرداری تایباد، برای جلوگیری از آسیبها و مشکلات ناشی از سیل و بارش زیاد باران، پیش بینی و اقدام گردیده بود، گفت: تعریض و عمیق نمودن برخی کانالهای و جوی های سطح شهر، لایروبی مسیل روان آبها و جوی ها و جدوال، احداث سیل بند در برخی معابر و خیابان ها و اماکن عمومی از جمله فعالیت هائی است که در چند روز گذشته انجام گرفت.

 

شهردار تایبادهمچنین بیان داشت: البته در چندنقطه از سطح شهر شاهد آبگرفتگی هائی بودیم که نسبت به حجم بارندگی قابل پیش بینی بود و بلافاصله پرسنل واحد خدمات شهری در  خصوص رفع آن اقدام نمودند.

مهندس ایوب سیدالحسینی بار دیگر خواستار رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان فهیم و عزیز تایبادی شد و اظهار نمود: همشهریان عزیز درصورت ملاحظه هر گونه آبگرفتگی در کوچه ها و معابر سطح شهر و نیز دیگر مشکلات ناشی از بارندگی های اخیر و یا ارائه پیشنهادات می توانند با شماره تلفن های: ۱۳۷ و ۵۴۵۲۲۲۶۵  تماس حاصل نمایند.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code